loading...

98music02

صدای زنگ در تو داری در می زنیمثل یک رویای خوشباز به من سر می زنیمن می پرم به سوی دردل می پره از پنجرهلحظه ی دیدن توصدای زنگ درسایه ی قد تو پیداستاون سوی شیشه دردست من داره می لرزهروی دستگیره ی در

♥حسـ ــین♥ بازدید : 52 پنجشنبه 10 آبان 1397

صدای زنگ در 
تو داری در می زنی

مثل یک رویای خوش
باز به من سر می زنی


من می پرم به سوی در
دل می پره از پنجره

لحظه ی دیدن تو
صدای زنگ در

سایه ی قد تو پیداست
اون سوی شیشه در

دست من داره می لرزه
روی دستگیره ی در

سایه ی قد تو پیداست
اون سوی شیشه در



دست من داره می لرزه
روی دستگیره ی در


دلم می خواد
دلم می خواد

دورت بگردم بی قرار
به پای شعله ی قدت

افتاده شم پروانه وار
مثل تو نگاه من

انگار چشات میخونست
هرجور دلم دیوونه ات
به جون هرچی دیوونه ست

سایه ی قد تو پیداست
اون سوی شیشه در

دست من داره می لرزه
روی دستگیره ی در

سایه ی قد تو پیداست
اون سوی شیشه در

دست من داره می لرزه
روی دستگیره ی در

سایه ی قد تو پیداست
اون سوی شیشه در

دست من داره می لرزه
روی دستگیره ی در







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو