loading...

98music02

نمی خواستم همه روزام مثل همدیگه تموم شهاما زندگی یه لحظس نباید ساده حروم شهنمی خواستم عادتم شه که فقط زنده بمونمبی هدف هر چی که لحظس یه ته خط برسونممن باید کاری می کردم حسرت دلم بمیرهاز شکستن نمی ترسم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 93 چهارشنبه 23 آبان 1397

نمی خواستم همه روزام مثل همدیگه تموم شه
اما زندگی یه لحظس نباید ساده حروم شه
نمی خواستم عادتم شه که فقط زنده بمونم
بی هدف هر چی که لحظس یه ته خط برسونم

من باید کاری می کردم حسرت دلم بمیره
از شکستن نمی ترسم حتی از جاده ی تیره


با همین خون تو رگهام با همین عشقی که دارم
هر چی رو که مانعم شه خیلی ساده بر می دارم

پشت سر دعای مردم راه سختی پیش روم بود
من می گیرم از زمونه چیزی رو که آرزوم بود
زندگی و زنده موندن هر دو کار آدما بود
انتخاب هر کدومش کار دست خود ما بود

من باید کاری می کردم حسرت دلم بمیره
از شکستن نمی ترسم حتی از جاده ی تیره
با همین خون تو رگهام با همین عشقی که دارم
هر چی رو که مانعم شه خیلی ساده بر می دارم

بخوای نخوای عاشقتم بری نری عشق منی
برو بیات چه دیدنی بگو مگوت شنیدنی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو