loading...

98music02

متن آهنگ مادر سلام پویا بیاتی Lyrics Music Pouya Bayati Madar Salam   ترانه و شعر آهنگ مادر سلام پویا بیاتی دوباره هوای دله آسمون شبیه هوای چشمای منه خدا قصه ی کوچ پر غصتو به بغضه شبونه گره

♥حسـ ــین♥ بازدید : 51 سه شنبه 01 آبان 1397

متن آهنگ مادر سلام پویا بیاتی
Lyrics Music Pouya Bayati Madar Salam

متن آهنگ مادر سلام پویا بیاتی

 

ترانه و شعر آهنگ مادر سلام پویا بیاتی

دوباره هوای دله آسمون شبیه هوای چشمای منه
خدا قصه ی کوچ پر غصتو به بغضه شبونه گره میزنه

سراغتو میگیرم از عطر یاس نشونیتو میپرسم از چلچله
میخوام تا که بفرستم ای بی نشون سلامی برات از همین فاصله

سلام ای جوابه سلامه بهار سلام ای دلیله قراره زمین
دلم تنگه مادر نگاهم کنو یه دنیا غمو تویه چشمم ببین

یا فاطمه ای با غریبی خو گرفته یا فاطمه ای کشتیه پهلو گرفته یا فاطمه ای کشتیه پهلو گرفته

تکست آهنگ مادر سلام پویا بیاتی

چه رازی تو اسم عزیز تو هست که همراه با گریه ی بی امون
بمیرم واسه بغضهای علی بمیرم واسه غربتت مهربون

تو چشمای من باز بارون گرفت آخه حسم اینه صدام میکنی
دلم قرصه وقتی دلم میشکنه بازم مادرانه نگاهم میکنی

سلام ای جوابه سلامه بهار سلام ای دلیله قراره زمین
دلم تنگه مادر نگاهم کنو یه دنیا غمو تویه چشمم ببین

یا فاطمه ای با غریبی خو گرفته یا فاطمه ای کشتیه پهلو گرفته یا فاطمه ای کشتیه پهلو گرفته

http://www.faratext.com/2960/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d9%85%d8%a7%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85-%d9%be%d9%88%db%8c%d8%a7-%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa%db%8c.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو