loading...

98music02

تنگ غروب ها که میشه دلم برات پر میزنه مستونه یا حسین میگه به سیم آخر میزنه اگر که مردم ندونن خودت آقا خوب میدونی من پیش تو کم میارم بس که خوبو مهربونی   وقتی که من به عشق تو میام تو روضه هات

♥حسـ ــین♥ بازدید : 59 پنجشنبه 03 آبان 1397

تنگ غروب ها که میشه دلم برات پر میزنه

مستونه یا حسین میگه به سیم آخر میزنه

اگر که مردم ندونن خودت آقا خوب میدونی

من پیش تو کم میارم بس که خوبو مهربونی

 

وقتی که من به عشق تو میام تو روضه هات آقا

دلم خدایی میشه و راهی میشه به کربلا راهی میشه به کربلا

وقتی که پرچم سیاهت میاد جلو چشم ترم مثل پرنده ای میشم تا کربلا پر میزنم

از وقتی که کوچیک بودم غلام و نوکرت بودم دنبال تو تو روضه ها من یار و یاورت بودم

حسین حسین حسین حسین یا زینب

حسین حسین حسین حسین یا زینب

 

با یاد و نام تو آقا خدا رو پیدا میکنم

بین تموم عاشقا من خودمو جا میکنم

اگه به من نگاه کنی محشر کبری میکنم

درد و دلم رو یا حسین برای تو وا میکنم

 

اون حرم خوشکل تو چقد عجیب و محشره

پرنده ی دلم آقا همیشه اونجا می پره

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو