loading...

98music02

,    متن آهنگ امید حاجیلی یار یار,    متن آهنگ واویلا امید حاجیلی,    متن اهنگ امید حاجیلی پریزاد,    دانلود اهنگ یار یار امید حاجیلی, 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 240 شنبه 05 آبان 1397





,    متن آهنگ امید حاجیلی یار یار
,    متن آهنگ واویلا امید حاجیلی
,    متن اهنگ امید حاجیلی پریزاد
,    دانلود اهنگ یار یار امید حاجیلی
,    متن آهنگ یار یار کلمست
,    متن یار یار لری
,    یارم ای یار یار امید حاجیلی
,    امید حاجیلی دلبر
,    دانلود اهنگ ای یار ای یار امید حاجیلی

متن آهنگ یار یار امید حاجیلی
Lyrics Music Omid Hajili Yar Yar

متن آهنگ یار یار امید حاجیلی

 

ترانه و شعر آهنگ یار یار امید حاجیلی

یه عاشقه دیوونه یه ناز دلبرونه یه دل مثاله مجنون آره یه حاله عاشقونه
یه عشقه بی رقیبو یه دلبر نجیبو چشای مثله آهو نگاه دل فریبو , نگاه دل فریبو

ولی دلت با دیگرونه به فکر اینو اونه دلم رو صد بار آره هر جایی میکشونه
تو هایو هوی بسیار بی حسو حالو بیعار تا کی خدا میدونه نامهربونی ای یار نامهربونی ای یار

یارم ای یار یار یارم یار ای یار یار , یارم ای یار یار دلبرم ای یار یار
دلو دلدارم خیلی دوست دارم , دلو دلدارم هی نده آزارم
یارم ای یار یار یارم یار ای یار یار , یارم ای یار یار دلبرم ای یار یار

تکست آهنگ یار یار امید حاجیلی

یه عاشقه دیوونه یه ناز دلبرونه یه دل مثاله مجنون آره یه حاله عاشقونه
یه عشقه بی رقیبو یه دلبر نجیبو چشای مثله آهو نگاه دل فریبو , نگاه دل فریبو

ولی دلت با دیگرونه به فکر اینو اونه دلم رو صد بار آره هر جایی میکشونه
تو هایو هوی بسیار بی حسو حالو بیعار تا کی خدا میدونه نامهربونی ای یار نامهربونی ای یار

یارم ای یار یار یارم یار ای یار یار , یارم ای یار یار دلبرم ای یار یار
دلو دلدارم خیلی دوست دارم , دلو دلدارم هی نده آزارم
یارم ای یار یار یارم یار ای یار یار , یارم ای یار یار دلبرم ای یار یار

یارم ای یار یار یارم یار ای یار یار , یارم ای یار یار دلبرم ای یار یار
دلو دلدارم خیلی دوست دارم , دلو دلدارم هی نده آزارم
یارم ای یار یار یارم یار ای یار یار , یارم ای یار یار دلبرم ای یار یار

عاشقی کردمو از حاله دلم چیزی ندیدی بغضه عالم تو صدام بود
ولی هیچی نشنیدی حتی تو خوابو خیال واسه من یه گل نچیدی

نمیدونم این دله دیوونه به چی دلخوشه که میخواد بمونه
یه کاری کردی مثال جادو که فقط حرف تو رو میخونه

یارم ای یار یار یارم یار ای یار یار , یارم ای یار یار دلبرم ای یار یار
دلو دلدارم خیلی دوست دارم , دلو دلدارم هی نده آزارم
یارم ای یار یار یارم یار ای یار یار , یارم ای یار یار دلبرم ای یار یار

**

http://www.faratext.com/







برچسب ها متن آهنگ امید حاجیلی یار یار متن آهنگ واویلا امید حاجیلی متن اهنگ امید حاجیلی پریزاد دانلود اهنگ یار یار امید حاجیلی متن آهنگ یار یار کلمست متن یار یار لری یارم ای یار یار امید حاجیلی امید حاجیلی دلبر دانلود اهنگ ای یار ای یار امید حاجیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو