loading...

98music02

آهنگ زخم بی کسی علیرضا روزگار - تکست موزیک» ترانه سرا ( علی زارع )» آهنگ ساز : ( مصطفی روزگار )» تنظیم : ( سعید ساشا )داره سر وا میکنه، دوباره زخم بی کسیداره بلوا می کنه، تو قلب من د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 127 چهارشنبه 09 آبان 1397

آهنگ زخم بی کسی علیرضا روزگار - تکست موزیک
» ترانه سرا ( علی زارع )
» آهنگ ساز : ( مصطفی روزگار )
» تنظیم : ( سعید ساشا )
داره سر وا میکنه، دوباره زخم بی کسی
داره بلوا می کنه، تو قلب من دلواپسی
آخه دورم از خدایی، که به من نزدیکه
واسه من جاده های رو به خدا تاریکه


مقصد تموم رفتنام، سرابه پوچه
من اسیرم پشت خاطرات گنگ کوچه
آخه دورم از خدایی، که به من نزدیکه
واسه من جاده های رو به خدا تاریکه
گم شدم تو راهی که نداره حتی نشونه
راهی که منو به مردن دلم میکشونه

آخه دورم از خدایی، که به من نزدیکه
واسه من جاده های رو به خدا تاریکه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو