loading...

98music02

,    متن اهنگ عشق یه دونه سهراب پاکزاد,    اکورد اهنگ عشق یدونه سهراب پاکزاد,    آکورد عشق یدونه سهراب پاکزاد,    دانلود اهنگ اهای دیوونه یک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 83 شنبه 12 آبان 1397





,    متن اهنگ عشق یه دونه سهراب پاکزاد
,    اکورد اهنگ عشق یدونه سهراب پاکزاد
,    آکورد عشق یدونه سهراب پاکزاد
,    دانلود اهنگ اهای دیوونه یکی یدونه
,    سهراب پاکزاد به من عادت کن
,    دانلود اهنگ اهای دیوونه عشق یدونه
,    اهای دیوونه یکی یدونه احمدوند
,    اهنگ سهراب پاکزاد
,    اکورد عشق یدونه

http://www.faratext.com/10607/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%DB%8C%D8%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D9%BE%D8%A7%DA%A9%D8%B2%D8%A7%D8%AF.html

متن آهنگ عشق یدونه سهراب پاکزاد
Lyrics Music Sohrab Pakzad Eshghe Yedooneh

متن آهنگ عشق یدونه سهراب پاکزاد

 

ترانه و شعر آهنگ عشق یدونه سهراب پاکزاد

به من عادت کن بیا با این دله دیوونه رفاقت کن
بیا غارت کن ببر این دلو خیاله منو راحت کن به من عادت کن

جونم در میره واسه تو وقتی که میشینی نزدیکه منه حساس
تو گرفتار کردی منو بیمار کردی ببین چیکار کردی با دلم باز

آهای دیوونه عشقه یدونه تنهام بذاری کارم تمومه یادت بمونه

تکست آهنگ عشق یدونه سهراب پاکزاد

جونم در میره واسه تو وقتی که میشینی نزدیکه منه حساس
تو گرفتار کردی منو بیمار کردی ببین چیکار کردی با دلم باز

آهای دیوونه عشقه یدونه تنهام بذاری کارم تمومه یادت بمونه
آهای دیوونه عشقه یدونه تنهام بذاری کارم تمومه یادت بمونه

**







برچسب ها متن اهنگ عشق یه دونه سهراب پاکزاد اکورد اهنگ عشق یدونه سهراب پاکزاد آکورد عشق یدونه سهراب پاکزاد دانلود اهنگ اهای دیوونه یکی یدونه سهراب پاکزاد به من عادت کن دانلود اهنگ اهای دیوونه عشق یدونه اهای دیوونه یکی یدونه احمدوند اهنگ سهراب پاکزاد اکورد عشق یدونه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو