loading...

98music02

دیدی اگه سیاه بشی سپیدی خوب پیدا میشهتوهم سیاه منم سپید عشقا خاکستری میشهدیدی واسه نرفتنت زندونی کردم چشماتوبرات شدم اسیر تن تو قاب دل پشت شیشهدیدی که سهم دل من از عاشقی ندیدنهندیدنی که عادتت عادت می

♥حسـ ــین♥ بازدید : 75 چهارشنبه 23 آبان 1397

دیدی اگه سیاه بشی سپیدی خوب پیدا میشه
توهم سیاه منم سپید عشقا خاکستری میشه
دیدی واسه نرفتنت زندونی کردم چشماتو
برات شدم اسیر تن تو قاب دل پشت شیشه

دیدی که سهم دل من از عاشقی ندیدنه
ندیدنی که عادتت عادت می مونه همیشه
دیدی اگه پیشم نیای دنیا رو ویرون می کنم


ویرونی معنا نداره وقتی تو هستی همیشه

دیدی سکوت گریه هات مرهم زخمای منه
زمزمه های بی صدات دلیل زنده بودنه
 
دیدی که غربت نگات برای من مقدسه
فاصله ی اشکای تو تا بغض من یکنفسه

دیدی ازم خسته شدی بس که نوشتم واسه تو
از خیلی وقتا پیش می گی عشقا گدائی نمیشه
هرچی دیدی دیگه بسه یک کمی هم ما رو ببین
شاید دلت مثل چشات به موندنم راضی بشه

دیدی سکوت گریه هات مرهم زخمای منه
زمزمه های بی صدات دلیل زنده بودنه
 
دیدی که غربت نگات برای من مقدسه
فاصله ی اشکای تو تا بغض من یکنفسه 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو