loading...

98music02

بخوای نخوای عاشقتم بری نری عشق منیبرو بیات چه دیدنی بگو مگوت شنیدنیاز حرف آدما پری گفتی که از من دلخوریبخوای نخوای مال منی نگو ازم دل می بریتو عاشقونه یه روز به من سر زدیبا یه بهونه به خلوتم اومدیخدا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 485 چهارشنبه 23 آبان 1397

بخوای نخوای عاشقتم بری نری عشق منی
برو بیات چه دیدنی بگو مگوت شنیدنی
از حرف آدما پری گفتی که از من دلخوری
بخوای نخوای مال منی نگو ازم دل می بری

تو عاشقونه یه روز به من سر زدی

با یه بهونه به خلوتم اومدی


خدا می دونه از من ندیدی بدی
از بوم خونه حالا چرا پر زدی
پرزدی پر زدی

خونه من تو قلبته کلیدشم تو دسته
قفلشو واکن نازنین گوشه نشینی بسته
عشق تو سرنوشتمه دیدن تو بهشتمه
ترانه هام برای تو حرفای دس نوشتمه

تو عاشقونه یه روز به من سر زدی
با یه بهونه به خلوتم اومدی
خدا می دونه از من ندیدی بدی
از بوم خونه حالا چرا پر زدی
پرزدی پر زدی

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو