loading...

98music02

چه خوبه بین برفا تو میزنی قید سرماچه خوبه عین پروانه دور همیم و وقت پروازهوقتی میگیری دستم و میزنی لبخند واسه با هم بودن نمیشه صبر كردمثل یه گل و شبنم جدا نمیشیم از هم حتی واسه ی ما میتابه هر شب 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 86 یکشنبه 27 آبان 1397

چه خوبه بین برفا تو میزنی قید سرما

چه خوبه عین پروانه دور همیم و وقت پروازه

وقتی میگیری دستم و میزنی لبخند واسه با هم بودن نمیشه صبر كرد

مثل یه گل و شبنم جدا نمیشیم از هم حتی واسه ی ما میتابه هر شب


 



دنبال همیم توی كوچه خلوت هرازچندگاهی میگیریم یه بوسه از هم

جوره از بس شرایط دنیامون خورشید هم بیدار میشه دیگه صبح باهامون

اصلا نیستیم توی كار زمان نه من برای توام و تو هم برا من

ببین ای دل شب و روزش تویی دختر اگه یه ثانیم نبینمت كلافم


 

نه من ندارم طاقت كه از دستت بدم راحت از دوریت بیزارم یارم نمیتونم

دل بی تو میمیره میشینه میگیره بهونه میبینه یارش نیست میگه نمیتونم

نه من ندارم طاقت كه از دستت بدم راحت از دوریت بیزارم یارم نمیتونم

دل بی تو میمیره میشینه میگیره بهونه میبینه یارش نیست میگه نمیتونم



 

نگو سرده دستات سرده دستات اگه قهر كنی میذارم من سر به صحرا

بیا بازم با هم باشیم عین قبل و پس دیگه بهم نگو بزن قید من رو

حالا خورشید زده منم داغتر از اون ای دل واسه جون دادن داوطلب بود

آره حرفش اینه كه من دربه درتم بیا مثل قدیما بذاریم سر به سر هم


 

وقتی میگیری دستم و میزنی لبخند واسه با هم بودن نمیشه صبر كرد

مثل یه گل و شبنم جدا نمیشیم از هم حتی واسه ی ما میتابه هر شب

نه من ندارم طاقت كه از دستت بدم راحت از دوریت بیزارم یارم نمیتونم

دل بی تو میمیره میشینه میگیره بهونه میبینه یارش نیست میگه نمیتونم

نه من ندارم طاقت كه از دستت بدم راحت از دوریت بیزارم یارم نمیتونم

دل بی تو میمیره میشینه میگیره بهونه میبینه یارش نیست میگه نمیتونم

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو