loading...

98music02

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ مجاز,دانلود بهترین آهنگ های ایرانی,دانلود آهنگ گلچین,کد آهنگ پیشواز رایتل  میگفت از ایمان غلامی ,کد موزیک  میگفت از ایمان غلامی ,دانلود موزیک,دانلود آهنگ  میگفت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 68 یکشنبه 11 آذر 1397

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ مجاز,دانلود بهترین آهنگ های ایرانی,دانلود آهنگ گلچین,کد آهنگ پیشواز رایتل  میگفت از ایمان غلامی ,کد موزیک  میگفت از ایمان غلامی ,دانلود موزیک,دانلود آهنگ  میگفت از ایمان غلامی,پخش آنلاین آهنگ  میگفت از ایمان غلامی ,دانلود ترانه  میگفت از ایمان غلامی,دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  میگفت از ایمان غلامی ,دانلود آهنگ زیبای  میگفت از ایمان غلامی , متن ترانه  میگفت از ایمان غلامی ,دانلود آهنگ جدید  میگفت از ایمان غلامی,کد آهنگ  میگفت از ایمان غلامی ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم  میگفت از ایمان غلامی ,متن آهنگ  میگفت از ایمان غلامی ,تکست آهنگ  میگفت از ایمان غلامی ,دانلود تک آهنگ  میگفت از ایمان غلامی ,دانلود آهنگ  میگفت از ایمان غلامی با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول  میگفت از ایمان غلامی ,شعر آهنگ  میگفت از ایمان غلامی ,

 

 

Lyrics Migoft Iman Gholami

متن آهنگ میگفت ایمان غلامی

——————————————–

میگفت که عشق اولش بودم
تموم باورش بودم
پناه آخرش بودم
من ِ ساده حواسم پی حرفاش بود
همش با دروغاش خوش بود
که عاشق شده بودم زود
تا که دید وابستم از این دل لامصب
فاصله گرفت و رفته
تا که من دل دادم، زود از چشاش افتادم
ای خدا دلتنگی سخته

†♫♫♫♫
نمیدونم که کجاست حسشو به کی میگه
از منم سیر شده بود و نوبت یکی دیگه
خدا میدونه دلم بعد ِ اون چی میکشه
کی قراره باز دوباره عشق اولش بشه
تا که دید وابستم از این دل لامصب
فاصله گرفت و رفته
تا که من دل دادم، زود از چشاش افتادم
ای خدا دلتنگی سخته

ترانه آهنگ میگفت ایمان غلامی

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

https://www.tak3da.com







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ مجاز دانلود بهترین آهنگ های ایرانی دانلود آهنگ گلچین کد آهنگ پیشواز رایتل میگفت از ایمان غلامی کد موزیک میگفت از ایمان غلامی دانلود موزیک دانلود آهنگ میگفت از ایمان غلامی پخش آنلاین آهنگ میگفت از ایمان غلامی دانلود ترانه میگفت از ایمان غلامی دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی کد آهنگ پیشواز ایرانسل میگفت از ایمان غلامی دانلود آهنگ زیبای میگفت از ایمان غلامی متن ترانه میگفت از ایمان غلامی دانلود آهنگ جدید میگفت از ایمان غلامی کد آهنگ میگفت از ایمان غلامی دانلود آهنگ با لینک مستقیم میگفت از ایمان غلامی متن آهنگ میگفت از ایمان غلامی تکست آهنگ میگفت از ایمان غلامی دانلود تک آهنگ میگفت از ایمان غلامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو