loading...

98music02

,    ,    متن آهنگ حمید عسکری خیلی دوست دارم,    خیلی دوست دارم خیلی وابستت شدم 320,    دانلود آهنگ وای که چقدر تورو دوست دارم حمید عسکری,&n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 55 دوشنبه 03 دی 1397


,   
,    متن آهنگ حمید عسکری خیلی دوست دارم
,    خیلی دوست دارم خیلی وابستت شدم 320
,    دانلود آهنگ وای که چقدر تورو دوست دارم حمید عسکری
,    دانلود اهنگ قدیمی دوست دارم از حمید عسکری
,    آکورد خیلی دوست دارم حمید عسکری
,    اهنگ خیلی دوست دارم خیلی دوست دارم
,    آهنگ خیلی دوست دارم لیلا فروهر
,    دانلود آهنگ بی کلام خیلی دوست دارم حمید عسکری
,    عکس خیلی دوست دارم خیلی وابستت شدم

حس چشمای نازت، داره دیوونم میکنه

به اینکه بگم دوست دارم، مجبورم میکنه

توی همون اولین نگاه حس کردم تورو کم دارم

واسه این بود همون لحظه گفتم که دوست دارم

 

خیلی دوست دارم

خیلی وابستت شدم

با اینکه تازه اومدی بد جوری عاشقت شدم

♫♫♫

یه فرشته ای مثل تو ، کم پیدا میشه تو دنیا

داره عشق و حس میکنه، واسه یه بار این دل تنها

http://www.texahang.org/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AE%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D8%B3%DA%A9%D8%B1%DB%8C/

 

 







برچسب ها متن آهنگ حمید عسکری خیلی دوست دارم خیلی دوست دارم خیلی وابستت شدم 320 دانلود آهنگ وای که چقدر تورو دوست دارم حمید عسکری دانلود اهنگ قدیمی دوست دارم از حمید عسکری آکورد خیلی دوست دارم حمید عسکری اهنگ خیلی دوست دارم خیلی دوست دارم آهنگ خیلی دوست دارم لیلا فروهر دانلود آهنگ بی کلام خیلی دوست دارم حمید عسکری عکس خیلی دوست دارم خیلی وابستت شدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو