loading...

98music02

,    متن آهنگ حمید عسکری اگه به تو نمیرسم,    دانلود آهنگ اگه به تو نمیرسم با کیفیت 320,    اگه به تو نمیرسم حمید عسکری دانلود,    آکورد آهن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 50 دوشنبه 03 دی 1397


,    متن آهنگ حمید عسکری اگه به تو نمیرسم
,    دانلود آهنگ اگه به تو نمیرسم با کیفیت 320
,    اگه به تو نمیرسم حمید عسکری دانلود
,    آکورد آهنگ اگه به تو نمیرسم
,    دانلود اهنگ بی کلام حمید عسکری اگه به تو نمیرسم
,    حمید عسکری اگه به تو نمیرسم اپارات
,    اگه به تو نمیرسم coma 3
,    آهنگ اگه به تو نمیرسم با گیتار
,    پیشواز اگه به تو نمیرسم

,   

♫♫ اگه به تو نمی رسم این دیگه قسمت منه
نخواستم اینجوری بشه این از بخت بد منه
قدر یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز
چطور دلت اومد بری ؟ عاشق چشمهاتم هنوز
فکر نمی کردم که یه روز اینجوری تحقیر بشم
به جرم دوست داشتن تو اینجوری تنبیه بشم
قدر یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز
چطور دلت اومد بری ؟ عاشق چشمهاتم هنوز
دار و ندارمو می دم ولی چشمهاتو نبند
دار و ندار من تویی به گریه های من نخند
از همه دنیا من فقط دلخوش تو بودم ولی
دلخوشی تو نبودم دوستم نداشتی یه کمی
گه به تو نمی رسم این دیگه قسمت منه
نخواستم اینجوری بشه این از بخت بد منه
قدر یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز
چطور دلت اومد بری ؟ عاشق چشمهاتم هنوز
کر نمی کردم که یه روز اینجوری تحقیر بشم
به جرم دوست داشتن تو اینجوری تنبیه بشم
قدر یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز
چطور دلت اومد بری ؟ عاشق چشمهاتم هنوز ♫♫

http://www.irmp3.ir/lyric/17663/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%DA%AF%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D9%88-%D9%86%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%B3%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D8%B3%DA%A9%D8%B1%DB%8C







برچسب ها متن آهنگ حمید عسکری اگه به تو نمیرسم دانلود آهنگ اگه به تو نمیرسم با کیفیت 320 اگه به تو نمیرسم حمید عسکری دانلود آکورد آهنگ اگه به تو نمیرسم دانلود اهنگ بی کلام حمید عسکری اگه به تو نمیرسم حمید عسکری اگه به تو نمیرسم اپارات اگه به تو نمیرسم coma 3 آهنگ اگه به تو نمیرسم با گیتار پیشواز اگه به تو نمیرسم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو