loading...

98music02

,    ,    متن آهنگ علی بابا چرا,    دانلود اهنگ علی بابا چرا,    دانلود اهنگ علی بابا به نام دلهره,    اهنگ علی بابا چرا جواب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 54 سه شنبه 04 دی 1397


,   
,    متن آهنگ علی بابا چرا
,    دانلود اهنگ علی بابا چرا
,    دانلود اهنگ علی بابا به نام دلهره
,    اهنگ علی بابا چرا جواب نمیدی
,    علی بابا عکس
,    اهنگ جدید علی بابا دیدار اخر
,    دانلود آهنگ علی بابا دلواپسی
,    علی بابا التماس
,    دانلود اهنگ علی بابا زندگی

 

متن آهنگ چرا علی بابا


چراغ و خاموش کن ولو شو توو بغلش
دست بکش رو بندش
یاد ِ منم نیوفت آروم آروم بزن نفس
یه تار موشو نکنی با دنیا عوض
باهاش بخند بی کسیمو به رُخ بکش
ازم دور شدی بیشتر بچسب بهش
یه روز به جای اون دستم رو موهات بود
سرم رو شونه هات بود
بگو چی شد رفتم از نگات
من یه بغضم لا به لای خنده هات
منو ببین حال ِ الانمو نگاه
ساکت ، فقط بهم بگو چرا
مگه چی کم داشتم از آدمای دورت
نرسیدم به تو ، تو برس به خودت
ولی یه شب منم میام به خوابت
که مثل من روشن میشه چراغ ِ اتاقت

میرم از اینجا اگه بذاره قلبم
یکی توو قلبت جام میشینه کم کم
خیلی راحت تو منو دورم زدی و
ولی من خاطرات تورو دوره کردم
زیرِ دستات بودم میگرفتی دست ِ بالا
ازون آدم عصبی ببین چی مونده حالا
قول دادی این شبارو صبح کنیم با هم
تو نیستی شبا تنها قصه میسازم

شاید برا توام از من نداره دستِ کم
نصف ِ شبا حرف میزنی توام با قاب ِ عکس ِ من
شاید هرچقد عاشقش باشی
دلت بخواد بازم سر بذاری روی دست ِ من
یا نه انقد غرقی توو خوشی
که چیزی رو که دوس داره فقط میپوشی
پیش رفیقات خیلی حساسی روش
عکسشم گذاشتی رو صفحه گوشیت
شکر همونه که دلت میخواست
من که بودم فقط باعث ِ افتِ کلاس
خداروشکر نبودِ من حس نمیشه
ولی اونم یه روز از تو خسته میشه
از تو که فقط پُره عقده ای
واسه شبی فقط ، باید صبح بری
میدونی نمیتونی تو باید هَوَل باشی
تو مال ِ همه ای چون که خوشگلی
♫♫♫♫

متن آهنگ جدید علی بابا بنام چرا

♫♫♫♫
میرم از اینجا اگه بذاره قلبم
یکی توو قلبت جام میشینه کم کم
خیلی راحت تو منو دورم زدی و
ولی من خاطرات تورو دوره کردم
زیرِ دستات بودم میگرفتی دست ِ بالا
ازون آدم عصبی ببین چی مونده حالا
قول دادی این شبارو صبح کنیم با هم
تو نیستی شبا تنها قصه میسازم

زیر لبت اسممو صدا نزن
میگفتی میمیری اگه کم شه یه تار ازم
کل ِ موهام ریخته سرفه هام عادی نیست
گودی زیر چِشَم از روی بی خوابی نیست
تموم ِ نزدیکانم بهم دلداری میدن
تا تورو میبینم میگن اشتباه دیدم
مادرم بالا سرم گریه میکنه
میگم چی شده میگه هیچی دعا میکرد
میدونم آخراشم ، آخرین نفسامه گُلم
برو راحت دنبالت نمیدوئم
تا که میرم میره توی سکوت خونه
یه چیزایی میدن بهم میگن قرص ِ خوابه خوبه
نمیدونن دوای دردم تویی که
شکست رد شدم از هر پُلی که
اونوَرش تو بودی
اینا امیدواری میدن ولی امیدم تو بودی

 

http://text2ni.blog.ir/post/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%DA%86%D8%B1%D8%A7







برچسب ها متن آهنگ علی بابا چرا دانلود اهنگ علی بابا چرا دانلود اهنگ علی بابا به نام دلهره اهنگ علی بابا چرا جواب نمیدی علی بابا عکس اهنگ جدید علی بابا دیدار اخر دانلود آهنگ علی بابا دلواپسی علی بابا التماس دانلود اهنگ علی بابا زندگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو