loading...

98music02

دانلود آهنگ با لینک مستقیم,دانلود اهنگ درخواستی,کد آهنگ امیر قیامت فلانی,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ,تک آهنگ امیر قیامت فلانی,دانلود mp3 امیر قیامت فلانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل امیر قیامت فلانی,دانلود آ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 69 پنجشنبه 06 دی 1397

دانلود آهنگ با لینک مستقیم,دانلود اهنگ درخواستی,کد آهنگ امیر قیامت فلانی,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ,تک آهنگ امیر قیامت فلانی,دانلود mp3 امیر قیامت فلانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل امیر قیامت فلانی,دانلود آهنگ جدید از امیر قیامت فلانی,تکست موزیک امیر قیامت فلانی,nice music mp3,متن ترانه امیر قیامت فلانی,موزیک ویدیو امیر قیامت فلانی,کلیپ امیر قیامت فلانی,متن آهنگ امیر قیامت فلانی,ریمیکس امیر قیامت فلانی,کد آهنگ پیشواز همراه اول امیر قیامت فلانی,تکست آهنگ امیر قیامت فلانی,Download New Music,آکورد آهنگ امیر قیامت فلانی,دانلود اهنگ,

متن آهنگ فلانی امیر قیامت
Lyrics Music Amir Ghiyamat Felani

متن آهنگ فلانی امیر قیامت

 

ترانه و شعر آهنگ فلانی امیر قیامت

جای یکیه تویه قلبه من نه که دو سه نفر تا زمانی که با من بودی جز منم دو سه نفر
با تو بودنو من همیشه با چهار تا بیشتر از تو میگشتمو تو بودی یه فنچ هیجده

چرا رو فاز نیستی بگو به من چت شده نکنه دوباره خانومه کشیده چت شده
که همه ی لاف بازیاتم بوده یه نقشه که میخواستی قیامتم واسه تو بشه نعشه

با اینکه همیشه میکردی تو با من بد تا واسه تو خودمو زیر پا گذاشتم حتی
چرا نیومدی یه بار واسه صرف قهوه همه ی قولو قراراتم نه رد حرفِ

تو که هیچ وقت نمیتونی باشی تو خواب باهام تو یه مجرمی و قیامت رئیس تو دادگاه
تو جلوی من به صورتت زدی نقاب دنیارو آب برده تو هنوز بخواب

کدوم رفاقتو صداقتو ببین نیس لاو طاق زدیم رفاقتو با دیس لاو
با قیامت شارژی و بی ما تو غم گیری نکنه حرفام سنگینه که تو غمگینی

بیخی خانومی عشقو به ما یاد نده صدا بردار تویه خوندنم کات نده
اگه واسه تو زنده ست واسه ما عشق مرد بشین این سه تا دلیل و بشمر

تکست آهنگ فلانی امیر قیامت

سه خارجی باشه همش بگه Hello Hi بیاد پیشت باشی i dont
میریم کافی شاپ میگی هتل کو تعارف نکن میخوای بریم متل قو

یک میگی به ما آشناست قیافت این فلانیه خب منم امیر قیامت
این حرف آخره که میگم زیر لبم تو آهن پرستی و من عاشق رپم

میزنیم ساز مخالف تو کنسرواتوار هه کجا تو کنسرواتوار
میزنیم ساز مخالفو من میگم به تو قلب دخترا بوده سفت تر از بتن

منو فلانی هستیم رو فاز مخالف برو بزن تو ساز مخالف
دخترا ذاتن بدن از تو نطفه مینویسن دوستت دارمو نمیذارن نقطه

ها خیلی میگذره از این شعر ماله ده دوازده سال پیشه
حالمون افتاد بخونیمش همه رو میخوایم بکشیم بیرون

هر چی قدیمو جدید داشتیم میخوایم بخونیم پدر دیس لاو ایران امیر قیامت

جای یکیه تویه قلبه من نه که دو سه نفر تا زمانی که با من بودی جز منم دو سه نفر
با تو بودنو من همیشه با چهار تا بیشتر از تو میگشتمو تو بودی یه فنچ هیجده

بدو بگو به من دوست داری منو چقد تو که به ما نمیخوری دوست داری باشی پیشم
د ببین قیافت بوده بی لیاقت ولی دیسلاوتو خونده امیر قیامت

بدو بگو به من تو دوست داری منو چقد تو تو که به ما نمیخوری دوست داری باشی پیشم
خب د ببین قیافت بوده بی لیاقت ولی دیسلاوتو خونده امیر قیامت صفر دو یک امیر از نوع قیامت
بابا محمودی حسن یه جایزه ام بهمون ندادن از این اثر

http://www.faratext.com/7884/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%81%D9%84%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%82%DB%8C%D8%A7%D9%85%D8%AA.html







برچسب ها دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود اهنگ درخواستی کد آهنگ امیر قیامت فلانی دانلود آهنگ جدید متن آهنگ تک آهنگ امیر قیامت فلانی دانلود mp3 امیر قیامت فلانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل امیر قیامت فلانی دانلود آهنگ جدید از امیر قیامت فلانی تکست موزیک امیر قیامت فلانی nice music mp3 متن ترانه امیر قیامت فلانی موزیک ویدیو امیر قیامت فلانی کلیپ امیر قیامت فلانی متن آهنگ امیر قیامت فلانی ریمیکس امیر قیامت فلانی کد آهنگ پیشواز همراه اول امیر قیامت فلانی تکست آهنگ امیر قیامت فلانی Download New Music آکورد آهنگ امیر قیامت فلانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو