loading...

98music02

X متن آهنگ مثبت مسعود سعیدی X تکست آهنگ مثبت مسعود سعیدی X دانلود آهنگ مثبت مسعود سعیدی X کد آهنگ مثبت مسعود سعیدی X آهنگ مثبت مسعود سعیدی X مسعود سعیدی آهنگ مثبت X 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 57 جمعه 14 دی 1397
X متن آهنگ مثبت مسعود سعیدی X تکست آهنگ مثبت مسعود سعیدی X دانلود آهنگ مثبت مسعود سعیدی X کد آهنگ مثبت مسعود سعیدی X آهنگ مثبت مسعود سعیدی X مسعود سعیدی آهنگ مثبت X مسعود سعیدی X متن آهنگ های مسعود سعیدی X تکست آهنگ مسعود سعیدی X آهنگ قدیمی مسعود سعیدی X آهنگ عاشقانه مسعود سعیدی X دانلود فول آلبوم مسعود سعیدی X متن آهنگ X کد موزیک مسعود سعیدی X متن ترانه های مسعود سعیدی X آهنگ غمگین مسعود سعیدی X آهنگ پیشواز مسعود سعیدی X تکست موزیک


آهنگ مثبت مسعود سعیدی - تکست موزیک
وقتی دستاتو دارم چیزی دیگه کم ندارم
وقتی چشمای نازتو می بینم من خوشحالم
وقتی که عطر تنت رو توی هرجایی من دارم
وقتی با لبخند نازت دنیا رو به دست میارم
عشق منی تو بیا با من باش
وقتی نیستی بی تو خیلی تنهام
فردای من با تو رنگی میشه
تو بیا بمون نه بی تو نمیشه
عشق منی تو بیا با من باش
وقتی نیستی بی تو خیلی تنهام
فردای من با تو رنگی میشه
تو بیا بمون نه بی تو نمیشه

آروم میشم وقتی حست به من مثبته
می فهمم یه جورایی حست یه فرصته
وقتی به تو نزدیک میشم 
از غم و غصه دور میشم

وقتی هوامو تو داری
از دنیا دلگیر نمیشم
عشق منی تو بیا با من باش
وقتی نیستی بی تو خیلی تنهام
فردای من با تو رنگی میشه
تو بیا بمون نه بی تو نمیشه
عشق منی تو بیا با من باش
وقتی نیستی بی تو خیلی تنهام
فردای من با تو رنگی میشه
تو بیا بمون نه بی تو نمیشه







برچسب ها متن آهنگ مثبت مسعود سعیدی تکست آهنگ مثبت مسعود سعیدی دانلود آهنگ مثبت مسعود سعیدی کد آهنگ مثبت مسعود سعیدی آهنگ مثبت مسعود سعیدی مسعود سعیدی آهنگ مثبت مسعود سعیدی متن آهنگ های مسعود سعیدی تکست آهنگ مسعود سعیدی آهنگ قدیمی مسعود سعیدی آهنگ عاشقانه مسعود سعیدی دانلود فول آلبوم مسعود سعیدی متن آهنگ کد موزیک مسعود سعیدی متن ترانه های مسعود سعیدی آهنگ غمگین مسعود سعیدی آهنگ پیشواز مسعود سعیدی تکست موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو