loading...

98music02

X متن آهنگ عشق من از سینا شعبانخانی X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ عاشقانه X دانلود آهنگ احساسی X دانلود آهنگ زیبا X دانلود آهنگ جدید X سایت بیتاب X دانلود آ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 61 دوشنبه 17 دی 1397
X متن آهنگ عشق من از سینا شعبانخانی X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ عاشقانه X دانلود آهنگ احساسی X دانلود آهنگ زیبا X دانلود آهنگ جدید X سایت بیتاب X دانلود آهنک قدیمی X دانلود آهنگ سینا شعبانخانی X آهنگ دلم بی تو می گیره نمی تونه طاقت بیاره چشمای من بدونِ تو مثلِ ابرِ بهار می باره X آهنگ نمی تونم بگم حس و حالِ قلبِ شکستم و ببین حالِ منو که بدونِ تو خراب و خستم و X آهنگ اگه با من بمونی دور بشی از نامهربونی نذاری بری و قدرِ دلِ منو بدونی منم برات می میرم تا آخرش تا دنیا دنیاست X آهنگ عشقِ من به من بگو که برمی گردی دوباره آره که دلم بی تو آروم نداره کارِ من تمومه وقتی که نباشی بی تو تنهام X دانلود آهنگ شاد عاشقانه95 X دانلود آهنگ برای دلشکسته ها X دانلود آهنگ برای پولدارها X دانلود بهترین آهنگ ایرانی

دلم بی تو می گیره نمی تونه طاقت بیاره
چشمای من بدونِ تو مثلِ ابرِ بهار می باره
نمی تونم بگم حس و حالِ قلبِ شکستم و
ببین حالِ منو که بدونِ تو خراب و خستم و
اگه با من بمونی دور بشی از نامهربونی
نذاری بری و قدرِ دلِ منو بدونی
منم برات می میرم تا آخرش تا دنیا دنیاست
تو کنارم بمون عشقم زندگی با تو مثلِ یه رویاست

عشقِ من به من بگو که برمی گردی دوباره
آره که دلم بی تو آروم نداره
کارِ من تمومه وقتی که نباشی بی تو تنهام

عشقِ من به من بگو که برمی گردی دوباره
آره که دلم بی تو آروم نداره
کارِ من تمومه وقتی که نباشی بی تو تنهام

عشقِ من وقتی تو نیستی من بی تو تنهام
می میرم عشقِ من اگه نباشی
غرقِ تو غم هام می میرم
می میرم

عشقِ من به من بگو که برمی گردی دوباره
آره که دلم بی تو آروم نداره
کارِ من تمومه وقتی که نباشی بی تو تنهام

عشقِ من به من بگو که برمی گردی دوباره
آره که دلم بی تو آروم نداره
کارِ من تمومه وقتی که نباشی بی تو تنهام

عشقِ من به من بگو که برمی گردی دوباره
آره که دلم بی تو آروم نداره
کارِ من تمومه وقتی که نباشی بی تو تنهام

عشقِ من به من بگو که برمی گردی دوباره
آره که دلم بی تو آروم نداره

کارِ من تمومه وقتی که نباشی بی تو تنهام

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

 

منبع: بیتاب 74

 







برچسب ها متن آهنگ عشق من از سینا شعبانخانی دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ عاشقانه دانلود آهنگ احساسی دانلود آهنگ زیبا دانلود آهنگ جدید سایت بیتاب دانلود آهنک قدیمی دانلود آهنگ سینا شعبانخانی آهنگ دلم بی تو می گیره نمی تونه طاقت بیاره چشمای من بدونِ تو مثلِ ابرِ بهار می باره آهنگ نمی تونم بگم حس و حالِ قلبِ شکستم و ببین حالِ منو که بدونِ تو خراب و خستم و آهنگ اگه با من بمونی دور بشی از نامهربونی نذاری بری و قدرِ دلِ منو بدونی منم برات می میرم تا آخرش تا دنیا دنیاست آهنگ عشقِ من به من بگو که برمی گردی دوباره آره که دلم بی تو آروم نداره کارِ من تمومه وقتی که نباشی بی تو تنهام دانلود آهنگ شاد عاشقانه95 دانلود آهنگ برای دلشکسته ها دانلود آهنگ برای پولدارها دانلود بهترین آهنگ ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو