loading...

98music02

ای گل شکسته ساده شعر مننمی خوام چشمای تو ابری باشهنمی خوام تو لحظه های بی کسیرو سرت دست نوازش نباشهخیلی وقته که تو رو ندیدمتخیلی وقته که من از تو غافلمای پری خوب من،منو ببخشبگذر از خطا و تقسیر دلمای ت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 80 چهارشنبه 19 دی 1397


ای گل شکسته ساده شعر من
نمی خوام چشمای تو ابری باشه
نمی خوام تو لحظه های بی کسی
رو سرت دست نوازش نباشه
خیلی وقته که تو رو ندیدمت
خیلی وقته که من از تو غافلم
ای پری خوب من،منو ببخش
بگذر از خطا و تقسیر دلم
ای تو مریم عزیز قصه ها
میدونم که عمریه من از تو جدام
اما شبها با چشمای گریونم

میزارم عکستو روی این چشام
دل من میخواد مثل همون روزا
تو منو عاشقونه صدا کنی

پر میگیری توی آسمون دل
غصه رو از تن من جدا کنی
با تو دنیا همیشه تو مُشتمه
حتی اون جهنم هم بهشتمه
بی تو با یائو تمومه قصه ها
انتهای عمر سرنوشتمه
بی تو من بغض سکوت رو میشکنم
این دل شیشه ای رو از جا میکنم
رو همه ستاره های آسمون
نباشی یه مهر باطل میزنم







برچسب ها متن آهنگ مریم یاسین احمدی تکست آهنگ مریم یاسین احمدی دانلود آهنگ مریم یاسین احمدی کد آهنگ مریم یاسین احمدی شعر آهنگ مریم یاسین احمدی آهنگ مریم یاسین احمدی متن آهنگ های یاسین احمدی کد موزیک یاسین احمدی تکست موزیک یاسین احمدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو