loading...

98music02

وقتی از هند اومدم با ماشین بنز اومدم اِنقَده بودم و اِنقَده شدمجون من بگواین چشم چپه؟- کی میگه چپه؟- مادر شوهر!- دشمنته!- خواهر شوهر!- تورو میخواد!- می خوام نخواد و سر به تنش نباشه.- وقتی از هند اومدم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 105 جمعه 21 دی 1397

وقتی از هند اومدم
با ماشین بنز اومدم
اِنقَده بودم و اِنقَده شدم
جون من بگو
این چشم چپه؟
- کی میگه چپه؟
- مادر شوهر!
- دشمنته!
- خواهر شوهر!
- تورو میخواد!
- می خوام نخواد و سر به تنش نباشه.

- وقتی از هند اومدم
با ماشین بنز اومدم
انقده بودم و انقده شدم
مرگ من بگو
این سر گَره؟
- کی میگه گره؟
- مادر شوهر!
- دشمنته!
- خواهر شوهر!
- تورو میخواد!
- می خوام نخواد و سر به تنش نباشه.

- وقتی از
هند اومدم
با ماشین بنز اومدم
انقده بودم و انقده شدم
جون من بگو
این دست کجه؟
- کی میگه کجه؟
- مادر شوهر!
- دشمنته!
- خواهر شوهر!
- تورو میخواد!
- می خوام نخواد و سر به تنش نباشه.

- وقتی از هند اومدم
با ماشین بنز اومدم
انقده بودم و انقده شدم
مرگ من بگو
این گوش کَره؟
- کی میگه کره؟
- مادر شوهر!
- دشمنته!
- خواهر شوهر!
- تورو میخواد!
- می خوام نخواد و سر به تنش نباشه.


- وقتی از هند اومدم
با ماشین بنز اومدم
انقده بودم و انقده شدم
جون من بگو
این لب بَده؟
- کی میگه بده؟
- مادر شوهر!
- دشمنته!
- خواهر شوهر!
- تورو میخواد!
- می خوام نخواد و سر به تنش نباشه.


- وقتی از هند اومدم
با ماشین بنز اومدم
انقده بودم و انقده شدم
مرگ من بگو
این پا شَله؟
- کی میگه شله؟
- مادر شوهر!
- دشمنته!
- خواهر شوهر!
- تورو میخواد!
- می خوام نخواد و سر به تنش نباشه.


- وقتی از هند اومدم
با ماشین بنز اومدم
انقده بودم و انقده شدم
جون من بگو
این تن بَده؟
- کی میگه بده؟
- مادر شوهر!
- دشمنته!
- خواهر شوهر!
- تورو میخواد!
- می خوام نخواد و سر به تنش نباشه.


- وقتی از هند اومدم
با ماشین بنز اومدم
انقده بودم و انقده شدم
جون من بگو
همه جام کجه؟
- کی میگه کجه؟
- مادر شوهر!
- دشمنته!
- خواهر شوهر!
- تورو میخواد!
- می خوام نخواد و سر به تنش نباشه








برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول از هند اومدم مرتضی احمدی دانلود آهنگ جدید از هند اومدم مرتضی احمدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ از هند اومدم مرتضی احمدی با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل از هند اومدم مرتضی احمدی متن آهنگ متن آهنگ از هند اومدم مرتضی احمدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو