loading...

98music02

آهنگ تو نکردی باورم احمد آزادتو نکردی باورم وقتی رفتی از برم میشینه موی سپیدی از غم تو بر سرمتو نکردی باورمگفتم از دل تنگیام از ناله های بی صدام گفتم از بی تو شدن ای رفیق لحظهامدیدی از تنهای ودرد چشم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 46 پنجشنبه 27 دی 1397

آهنگ تو نکردی باورم احمد آزاد

تو نکردی باورم وقتی رفتی از برم میشینه موی سپیدی از غم تو بر سرم
تو نکردی باورم
گفتم از دل تنگیام از ناله های بی صدام گفتم از بی تو شدن ای رفیق لحظهام
دیدی از تنهای ودرد چشم من خون گریه می کرد تو نکردی باورم رفتی آسون از برم


تو نکردی باورم
حالا این دل شکسته دل غم دیده ی خسته چشم به راه دیدن توست چشمی که به خون نشسته 
تورو می خواد تورو می خواد تو که با من هم زبونی خوب و پاک و مهربونی تو که مثل این دل من درد غربت رو می دونی

تو نکردی باورم
تو نکردی باورم


ای همیشه باورم

تو نکردی باورم وقتی رفتی از برم میشینه موی سپیدی از غم تو بر سرم
تو نکردی باورم
تو نکردی باورم
ای همیشه یاورم
تو نکردی باورم

تو نکردی باورم
رفتی آسون از برم
تو نکردی باورم

تو نکردی باورم 
ای همیشه یاورم
تو نکردی باورم







برچسب ها آهنگ تو نکردی باورم احمد آزاد متن آهنگ آهنگ پیشواز ایرانسل متن ترانه کد آهنگ کد آوای انتظار همراه اول دانلود لینک مستقیم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو