loading...

98music02

متن آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام تو شادی با اوندلم گرفته دوباره چشمامو نم گرفته تمومه دنیامو غم گرفته دلم گرفتهدلم شکسته از اون روز که رفتو برنگشته چشام باز تمومه شهرو گشته دلم شکستهتو شادی با اون چ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 80 پنجشنبه 27 دی 1397

متن آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام تو شادی با اون

دلم گرفته دوباره چشمامو نم گرفته تمومه دنیامو غم گرفته دلم گرفته
دلم شکسته از اون روز که رفتو برنگشته چشام باز تمومه شهرو گشته دلم شکسته
تو شادی با اون چشایه خستمو کردی داغون
بیچاره قلبم شکستش آروم تو دست توو دستش میخندی آسون


صدامو داری یه چشمه خیسو یه جاسیگاری
یه شعر تازه یه زخمه کاری تو قلبم میمونه یادگاری



آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام تو شادی با اون


من دلم میگیره وقتی دستاتو میگیره قلبم از جا کنده میشه بی هوا بغضم میگیره
تو ماله من بودی نه ماله این حرفا نبودی وقتی دست تو دست اونی
گر میگیرم از حسودیتو شادی با اون چشایه خستمو کردی داغون
بیچاره قلبم شکستش آروم تو دست توو دستش میخندی آسون
صدامو داری یه چشمه خیسو یه جاسیگاری
یه شعر تازه یه زخمه کاری تو قلبم میمونه یادگاری

دانلود







برچسب ها دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام تو شادی با اون متن ترانه احمدرضا شهریاری بنام تو شادی با اون متن آهنگ احمدرضا شهریاری بنام تو شادی با اون کد آهنگ پیشواز ایرانسل احمدرضا شهریاری بنام تو شادی با اون تکست اهنگ احمدرضا شهریاری بنام تو شادی با اون آهنگ پیشواز رایتل احمدرضا شهریاری بنام تو شادی با اون کد آوای انتظار همراه اول احمدرضا شهریاری بنام تو شادی با اون کد موزیک احمدرضا شهریاری بنام تو شادی با اون دانلود موزیک ویدیو احمدرضا شهریاری بنام تو شادی با اون دانلود آهنگ احمدرضا شهریاری بنام تو شادی با اون دانلود آهنگ با لینک مستقیم احمدرضا شهریاری بنام تو شادی با اون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو