loading...

98music02

آهنگ بابا حیدر آزیتابابا حیدر....من از کسی وفا ندیده بودمبه آخر جاده رسیده بودمحرفات به من امید دادعشقو برام نوید دادعاشق شدم دوباره درد دلم شد چارهعاشق شدم دوباره درد دلم شد چارهبابا حیدر ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 137 جمعه 05 بهمن 1397


آهنگ بابا حیدر آزیتا

بابا حیدر....
من از کسی وفا ندیده بودم
به آخر جاده رسیده بودم
حرفات به من امید داد
عشقو برام نوید داد
عاشق شدم دوباره 
درد دلم شد چاره
عاشق شدم دوباره 
درد دلم شد چاره
بابا حیدر بابا حیدر بابا حیدر


بابا حیدر بابا حیدر بابا حیدر

چراغ آرزو برام نوری نداشت
پرنده‌ی شادی من شوری نداشت
یه لحظه غصه از دلم دور نمی شد
زمونه جورش با دلم جور نمی شد
حرفات به من امید داد
عشقو برام نوید داد


عاشق شدم دوباره 
درد دلم شد چاره
عاشق شدم دوباره 
درد دلم شد چاره
بابا حیدر بابا حیدر بابا حیدر
بابا حیدر بابا حیدر بابا حیدر

بابا حیدر....
یه روزی از زندگی خسته بودم
مثل یه زورق شکسته بودم
حرفات به من امید داد
عشقو برام نوید داد
عاشق شدم دوباره 
درد دلم شد چاره
عاشق شدم دوباره 
درد دلم شد چاره
بابا حیدر بابا حیدر بابا حیدر
بابا حیدر بابا حیدر بابا حیدر

چراغ آرزو برام نوری نداشت
پرنده‌ی شادی من شوری نداشت
یه لحظه غصه از دلم دور نمی شد
زمونه جورش با دلم جور نمی شد
حرفات به من امید داد
عشقو برام نوید داد
عاشق شدم دوباره 
درد دلم شد چاره
عاشق شدم دوباره 
درد دلم شد چاره
عاشق شدم دوباره 
درد دلم شد چاره
عاشق شدم دوباره 
درد دلم شد چاره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو