loading...

98music02

آهنگ تو را نخواهم بخشید آزیتاتو میروی که من ز غم فنا شومبا محنت جهان من آشنا شومبیا که جان من فدای روی توکه بسته ام دلم به تار موی تونرو منو به حال خود رها نکن رها نکنبه جون خسته ام چنین جفا نکن جفا ن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 87 جمعه 05 بهمن 1397


آهنگ تو را نخواهم بخشید آزیتا

تو میروی که من ز غم فنا شوم
با محنت جهان من آشنا شوم
بیا که جان من فدای روی تو
که بسته ام دلم به تار موی تو
نرو منو به حال خود رها نکن رها نکن


به جون خسته ام چنین جفا نکن جفا نکن

اگر شوی ز من جدا قسم به حرمت خدا
تو را نخواهم بخشید
غرورم وتو با ستم چو بشکنی به سنگ غم
تو را نخواهم بخشید

تو ای چراغ راه من همیشه سجده گاه من


غم به دل نهفته را بخوان تو از نگاه من آه...
نرو منو به حال خود رها مکن رها مکن
به جون خسته ام چنین جفا نکن جفا نکن

تو میروی که من ز غم فنا شوم
با محنت جهان من آشنا شوم
بیا که جان من فدای روی تو
که بسته ام دلم به تار موی تو
نرو منو به حال خود رها نکن رها نکن
به جون خسته ام چنین جفا نکن جفا نکن

اگر شوی ز من جدا قسم به حرمت خدا
تو را نخواهم بخشید
غرورم وتو با ستم چو بشکنی به سنگ غم
تو را نخواهم بخشید

تو ای چراغ راه من همیشه سجده گاه من
غم به دل نهفته را بخوان تو از نگاه من آه...
نرو منو به حال خود رها نکن رها نکن
به جون خسته ام چنین جفا نکن جفا نکن
نرو منو به حال خود رها نکن رها نکن
به جون خسته ام چنین جفا نکن جفا نکن
.....







برچسب ها متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو را نخواهم بخشید آزیتا دانلود آهنگ بیکلام تو را نخواهم بخشید آزیتا متن آهنگ تو را نخواهم بخشید آزیتا دانلود آهنگ جدید ایرانی تو را نخواهم بخشید آزیتا دانلود آهنگ تو را نخواهم بخشید آزیتا با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول تو را نخواهم بخشید آزیتا Download Music دانلود آهنگ جدید تو را نخواهم بخشید آزیتا دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو