loading...

98music02

,    ,    متن آهنگ مهدی احمدوند خونه غرور,    دانلود آلبوم خونه غرور مهدی احمدوند 320,    اهنگ من پر دردم مهدی احمدوند,    دا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 215 دوشنبه 08 بهمن 1397


,   
,    متن آهنگ مهدی احمدوند خونه غرور
,    دانلود آلبوم خونه غرور مهدی احمدوند 320
,    اهنگ من پر دردم مهدی احمدوند
,    دانلود اهنگ دلواپسی از مهدی احمدوند
,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند دوست دارم
,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند صاف و ساده
,    دانلود آهنگ بی معرفت مهدی احمدوند
,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند پشت ابرا باشی
,    اهنگ مهدی احمدوند من کوله باره دردم

,   

 

من کوله بار دردم کی قد من بد آورد
دوباره خنجر از پشت دوباره دل کم آورد


من بی ستارگیمو به آسمون نمیگم
احساس من غریبه س کی می دونه چی میگم


اصن زمونه می خواد کسی نمونه باهام
اونقد قدم می زنم که درد بگیره پاهام


من خونه ی غرورم کسی نمیشه حالیش (!)
خراب شه سقف خونه روی سر اهالیش


اصن زمونه می خواد کسی نمونه باهام
اونقد قدم می زنم که درد بگیره پاهام


من خونه ی غرورم کسی نمیشه حالیش (!)
خراب شه سقف خونه روی سر اهالیش

http://lyricsy.ir/







برچسب ها متن آهنگ مهدی احمدوند خونه غرور دانلود آلبوم خونه غرور مهدی احمدوند 320 اهنگ من پر دردم مهدی احمدوند دانلود اهنگ دلواپسی از مهدی احمدوند دانلود اهنگ مهدی احمدوند دوست دارم دانلود آهنگ مهدی احمدوند صاف و ساده دانلود آهنگ بی معرفت مهدی احمدوند دانلود اهنگ مهدی احمدوند پشت ابرا باشی اهنگ مهدی احمدوند من کوله باره دردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو