loading...

98music02

متن آهنگ بهش بگین افشین آذریحالا یکی دیگه پیشم میمونههر چی بینه منو تو هم میدونهمیدونه دلم از دست خونه اینم میدونه هر چی بود تمومهبهش بگین که من واسش چی بودمشب و روز خدا پیش کی بودم بهش بگین نفهم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 93 سه شنبه 09 بهمن 1397


متن آهنگ بهش بگین افشین آذری

حالا یکی دیگه پیشم میمونه
هر چی بینه منو تو هم میدونه
میدونه دلم از دست خونه 
اینم میدونه هر چی بود تمومه
بهش بگین که من واسش چی بودم
شب و روز خدا پیش کی بودم


بهش بگین نفهمه پیشه تو بودم
دروغ میگه خودش گذاشت و رفتش
یه باره دلمو زد و شکستش
همه زندگیمو سوزوند و رفتش
به خاطر یه عشق دیگه رفتش
بهش بگین ازم کی خواست برم من؟

کی بود واسش میمرد آره منم منم 
بهش بگین هنوز دوسش دارم من دارم من...







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام بهش بگین افشین آذری متن آهنگ بهش بگین افشین آذری دانلود آهنگ بهش بگین افشین آذری با کیفیت 320 Download Music دانلود آهنگ جدید بهش بگین افشین آذری متن آهنگ دانلود آهنگ بهش بگین افشین آذری کد آهنگ پیشواز همراه اول بهش بگین افشین آذری کد آهنگ پیشواز ایرانسل بهش بگین افشین آذری دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو