loading...

98music02

,    ,    متن آهنگ دوست دارم کاش بدونی,    متن آهنگ وای چقدر دوست دارم وای چه خانومی تو,    متن اهنگ وای چقد دوست دارم وای چه خانومی تو,&nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 106 چهارشنبه 10 بهمن 1397


,   
,    متن آهنگ دوست دارم کاش بدونی
,    متن آهنگ وای چقدر دوست دارم وای چه خانومی تو
,    متن اهنگ وای چقد دوست دارم وای چه خانومی تو
,    آهنگ شاد و جدید - وای چقد دوست دارم
,    آهنگ شاد وای چقد دوست دارم
,    متن آهنگ ببین چقدر دوست دارم منصور
,    متن آهنگ وای چقد دوست دارم
,    متن اهنگ میدونی چقدر دوست دارم به جز با تو بودن خیالی ندارم
,    کاش بمیرم

,   

چشمات و می بندی اگه دستام و بگیری

شاید از لرزش دستامیا از این بارون اشکام

که می ریزن روی لبهام بشنوی صدای عشق و

التماس قلب من رو تو از این دل کویری

آخ بمیرم و نبینمتو دلت غصه ای باشه

عشق من آخه می تونه مرحم زخم تو باشه

اگه خواستی تو یه لحظه غصه هات و پس می گیرم

من برای تو میمیرم

کاش بدونی دوست دارم بجز تو عشقی ندارم

کاش بدونی بیاد تو چشهام رو هم میزارم

کاش بدونی رویای من همیشه با تو بودنه

کاش بدونی که قلب من فقط واسه تو میزنه

کاش بدونی دوست دارم بجز تو عشقی ندارم

کاش بدونی بیاد تو چشهام رو هم میزارم

کاش بدونی رویای من همیشه با تو بودنه

کاش بدونی که قلب من فقط واسه تو میزنه

 

http://www.javanmobile.com/







برچسب ها متن آهنگ دوست دارم کاش بدونی متن آهنگ وای چقدر دوست دارم وای چه خانومی تو متن اهنگ وای چقد دوست دارم وای چه خانومی تو آهنگ شاد و جدید وای چقد دوست دارم آهنگ شاد وای چقد دوست دارم متن آهنگ ببین چقدر دوست دارم منصور متن آهنگ وای چقد دوست دارم متن اهنگ میدونی چقدر دوست دارم به جز با تو بودن خیالی ندارم کاش بمیرم متن اهنگ دوست دارم کامران دانلوداهنگ دوست دارم خیلی زیادازکامران وهومن اگه تورو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش دانلود متن آهنگ کامران و هومن اهنگ دوست دارم خیلی زیاد کامران هومن اپارات اهنگ این جمله ی من دوست دارم خیلی زیاد متن آهنگ کامران و هومن تو واسه من نفسی کامران هومن من اگ نباشم دوست دارم خیلی زیاد گروه سون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو