loading...

98music02

,    متن اهنگ دوست دارم کامران مولایی,    متن اهنگ کامران مولایی این عشقه,    دانلوداهنگ کامران مولایی سفر,    متن اهنگ دلتنگی کامران مولایی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 105 چهارشنبه 10 بهمن 1397


,    متن اهنگ دوست دارم کامران مولایی
,    متن اهنگ کامران مولایی این عشقه
,    دانلوداهنگ کامران مولایی سفر
,    متن اهنگ دلتنگی کامران مولایی
,    متن آهنگ فراموشی کامران مولایی
,    متن اهنگ لعنت کامران مولایی
,    متن آهنگ خداحافظ از کامران مولایی
,    متن آهنگ انتظار از کامران مولایی
,    متن آهنگ کامران مولایی روزگار

,   

 اهنگ کامران مولایی دوست دارم

دوریت دیوونم کرد اه از این درد بیا برگرد

بسه هر چی قلبم زندگیشو بی تو سر کرد

نیستی بی قرارم بی تو دارم کم میارم

با تو روزگارم خوبه چیزی کم ندارم

دوست دارم دوست داشتنت یه احساس صادقانه است

دلتنگتم دلتنگیمم مثل گریم عاشقانه است

دوست دارم دوست داشتنت یه احساس صادقانه است

اهنگ کامران مولایی دوست دارم

دلتنگتم دلتنگیمم مثل گریم عاشقانه است

وقتی که تو رفتی رنگ خوشبختی ندیدم

کارم شده گریه بس که دلتنگی کشیدم

برگرد تا دوباره مثل سابق رو به راهشم

بگرد آرزومه تا همیشه با تو باشم

دوست دارم دوست داشتنت یه احساس صادقانه است

دلتنگتم دلتنگیمم مثل گریم عاشقانه است

دوست دارم دوست داشتنت یه احساس صادقانه است

دلتنگتم دلتنگیمم مثل گریم عاشقانه است

 ♫♫♫♫  

تکست اهنگ دوست دارم کامران مولایی

    ♫♫♫♫    

دوریت دیوونم کرد اه از این درد بیا برگرد

بسه هر چی قلبم زندگیشو بی تو سر کرد

نیستی بی قرارم بی تو دارم کم میارم

با تو روزگارم خوبه چیزی کم ندارم

دوست دارم دوست داشتنت یه احساس صادقانه است

دلتنگتم دلتنگیمم مثل گریم عاشقانه است

دوست دارم دوست داشتنت یه احساس صادقانه است

دلتنگتم دلتنگیمم مثل گریم عاشقانه است

وقتی که تو رفتی رنگ خوشبختی ندیدم

کارم شده گریه بس که دلتنگی کشیدم

برگرد تا دوباره مثل سابق رو به راهشم

بگرد آرزومه تا همیشه با تو باشم

دوست دارم دوست داشتنت یه احساس صادقانه است

دلتنگتم دلتنگیمم مثل گریم عاشقانه است

دوست دارم دوست داشتنت یه احساس صادقانه است

دلتنگتم دلتنگیمم مثل گریم عاشقانه است

دوست دارم دوست داشتنت یه احساس صادقانه است

دلتنگتم دلتنگیمم مثل گریم عاشقانه است

http://hitmusic.ir







برچسب ها متن اهنگ دوست دارم کامران مولایی متن اهنگ کامران مولایی این عشقه دانلوداهنگ کامران مولایی سفر متن اهنگ دلتنگی کامران مولایی متن آهنگ فراموشی کامران مولایی متن اهنگ لعنت کامران مولایی متن آهنگ خداحافظ از کامران مولایی متن آهنگ انتظار از کامران مولایی متن آهنگ کامران مولایی روزگار متن آهنگ دوست دارم کاروئل متن اهنگ کاروئل نگو نه متن اهنگ دوست دارم اینو میدونی عاشقتم ولی گریزونی کاروئل بیوگرافی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو