loading...

98music02

,    متن اهنگ دوست دارم کاش ندونه,    عاشق شدم کاش ندونه دست دلمو نخونه,    متن آهنگ عاشق شدم بنیامین,    متن اهنگ بنیامین چشمای اون سربه سر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 44 چهارشنبه 10 بهمن 1397




,    متن اهنگ دوست دارم کاش ندونه
,    عاشق شدم کاش ندونه دست دلمو نخونه
,    متن آهنگ عاشق شدم بنیامین
,    متن اهنگ بنیامین چشمای اون سربه سرم میزاره
,    متن آهنگ خاطره ها بنیامین
,    متن آهنگ بنیامین بهادری عاشق شدم دلواپسم
,    اهنگ عاشق شدم بنیامین اپارات
,    عاشق شدم کاش بدونه دست دلم رو نخونه
,    متن آهنگ بنیامین عاشقی با تو

,   

 

 

متن آهنگ عاشق شدم از بنیامین بهادری

عاشق شدم کاش ندونه ، دست دلم رو نخونه
اگه بدونه میدونم ، دیگه با من نمی مونه
اونکه پیشش دل من گیره ، اگه بدونه میذاره میره
اگه بدونه دیوونم کرده ، میره و دیگه بر نمیگرده

Age Bedoone Divoonam Karde Mireo Dige Barnemigarde
عاشق شدم کاش ندونه ، دست دلم رو نخونه
اگه بدونه میدونم ، دیگه با من نمی مونه
عاشق شدم دلواپسم ، گرفته راه نفسم

Ashegh Shodam Delvapasam Gerefte Rahe Nafasam

ترانه آهنگ عاشق شدم از بنیامین بهادری

دلهره دارم که بهش میرسم یا نمیرسم
چشمای اون سر به سرم میذاره
دست از سر من بر نمیداره ، داره بلا سرم میاره
اما خودش خبر نداره ، دستام اگر که رو بشه

Ama Khodesh Khabar Nadare Dastam Agar Ke Ro Beshe
دلم بی آبرو بشه ، راز مگو بگو بشه
عاشق شدم کاش ندونه ، دست دلم رو نخونه
اگه بدونه میدونم دیگه با من نمی مونه
عاشق شدم دلواپسم گرفته راه نفسم

Ashegh Shodam Delvapasam Gerefte Rahe Nafasam

دلهره دارم که بهش میرسم یا نمیرسم

https://www.bibakmusic.com/10903/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82-%D8%B4%D8%AF%D9%85.html







برچسب ها متن اهنگ دوست دارم کاش ندونه عاشق شدم کاش ندونه دست دلمو نخونه متن آهنگ عاشق شدم بنیامین متن اهنگ بنیامین چشمای اون سربه سرم میزاره متن آهنگ خاطره ها بنیامین متن آهنگ بنیامین بهادری عاشق شدم دلواپسم اهنگ عاشق شدم بنیامین اپارات عاشق شدم کاش بدونه دست دلم رو نخونه متن آهنگ بنیامین عاشقی با تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو