loading...

98music02

,    متن آهنگ دوست دارم طلیسچی,    متن آهنگ شاد علیرضا طلیسچی به نام همه دنیام تویی,    علیرضا طلیسچی دوست دارم به خدا,    متن آهنگ علیرضا ط

♥حسـ ــین♥ بازدید : 55 پنجشنبه 11 بهمن 1397





,    متن آهنگ دوست دارم طلیسچی
,    متن آهنگ شاد علیرضا طلیسچی به نام همه دنیام تویی
,    علیرضا طلیسچی دوست دارم به خدا
,    متن آهنگ علیرضا طلیسچی امشب
,    علیرضا طلیسچی دوست دارم بخدا
,    متن اهنگ من دلی دوست دارم بخدا
,    اهنگ طلیسچی وابستگی
,    متن آهنگ علیرضا طلیسچی دلی
,    متن آهنگ علیرضا طلیسچی من همونم

دور میشی اما نه با بی رحمی
من دوست دارم من دوست دارم من دوست دارم
یه کاری میکنم دیگه فقط برام در حد حرف نشم
حتی یه لحظه ام از جلو چشات محو نشم
مگه نگفته بودم همه دنیام تویی
برای داشتنت کنار هم تو زندگی به هر دری زدم
خودت میدونی فکر تو نمیره از سرم تو دنیا تنها آدمی که میخوام تویی

دور میشی اما نه با بی رحمی تو این حالمو میفهمی چقدر من دوست دارم
تا دل میدم من به یکی دیگه همون موقع دلم میگه چقدر من دوست دارم
دور میشی اما نه با بی رحمی تو این حالمو میفهمی چقدر من دوست دارم
تا دل میدم من به یکی دیگه همون موقع دلم میگه چقدر من دوست دارم
من دوست دارم

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی دوست دارم

بی تو من اینجا یه لحظه ام دووم نمیارم
باور کن عشقم تو رو دیگه تنها نمیزارم
این دوری تموم میشه و میره هیشکی تو دلم جاتو نمیگیره
هیشکی نمیتونه مث تو باشه این دیوونه واسه عشق تو میمیره
دور میشی اما نه با بی رحمی تو این حالمو میفهمی چقدر من دوست دارم

تا دل میدم من به یکی دیگه همون موقع دلم میگه چقدر من دوست دارم
دور میشی اما نه با بی رحمی تو این حالمو میفهمی چقدر من دوست دارم
تا دل میدم من به یکی دیگه همون موقع دلم میگه چقدر من دوست دارم
من دوست دارم

http://tabamusic.com/







برچسب ها متن آهنگ دوست دارم طلیسچی متن آهنگ شاد علیرضا طلیسچی به نام همه دنیام تویی علیرضا طلیسچی دوست دارم به خدا متن آهنگ علیرضا طلیسچی امشب علیرضا طلیسچی دوست دارم بخدا متن اهنگ من دلی دوست دارم بخدا اهنگ طلیسچی وابستگی متن آهنگ علیرضا طلیسچی دلی متن آهنگ علیرضا طلیسچی من همونم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو