loading...

98music02

X افشین آذری آهنگ زیبای فرشته ی خاک X آهنگ زیبای فرشته ی خاک X افشین آذری X دانلود آهنگ افشین آذری X متن آهنگ های افشین آذری X متن ترانه های افشین آذری X کد موزیک اف

♥حسـ ــین♥ بازدید : 81 سه شنبه 16 بهمن 1397
X افشین آذری آهنگ زیبای فرشته ی خاک X آهنگ زیبای فرشته ی خاک X افشین آذری X دانلود آهنگ افشین آذری X متن آهنگ های افشین آذری X متن ترانه های افشین آذری X کد موزیک افشین آذری X آهنگ های پیشواز افشین آذری X متن ترانه جدید افشین آذری X متن ترانه زیبا افشین آذری X متن موزیک افشین آذری X افشین آذری جدید X افشین آذری کیست X افشین آذری عشق من X افشین آذری 92 X افشین آذری مهر92


عزیزم گریه نکن من زیر خاک مرده ام

اسم تورو رو سینه ام پنهونی دزدیده بودم

عزیز من گریه نکن من زیر خاک مرده ام

اسم تورو رو سینه ام پنهونی دزدیده بودم


قیامت منتظرم تا برسی سراغ من

بیای ببینی که چه جور گریه میکرده دل من

دلی که عاشق شده بود زمونه فرصتی نذاشت

قلپ پر از غرور تو نخواست پیشش نگه نداشت







برچسب ها افشین آذری آهنگ زیبای فرشته ی خاک آهنگ زیبای فرشته ی خاک افشین آذری دانلود آهنگ افشین آذری متن آهنگ های افشین آذری متن ترانه های افشین آذری کد موزیک افشین آذری آهنگ های پیشواز افشین آذری متن ترانه جدید افشین آذری متن ترانه زیبا افشین آذری متن موزیک افشین آذری افشین آذری جدید افشین آذری کیست افشین آذری عشق من افشین آذری 92 افشین آذری مهر92
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو