loading...

98music02

دانلود آهنگ جدید غروب افشین مقدم,غروب افشین مقدم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل غروب افشین مقدم ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول غروب افشین مقدم ,دانلود آهنگ بیکلام غروب افشین مقدم,دانلود آهنگ,متن آهنگ غروب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 56 جمعه 19 بهمن 1397

دانلود آهنگ جدید غروب افشین مقدم,غروب افشین مقدم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل غروب افشین مقدم ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول غروب افشین مقدم ,دانلود آهنگ بیکلام غروب افشین مقدم,دانلود آهنگ,متن آهنگ غروب افشین مقدم ,Download Music,دانلود آهنگ غروب افشین مقدم با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,


آهنگ غروب افشین مقدم


داره کم کم باز دلم دیونه میشه
خونه ی دل مثل یک غم خونه میشه
چشم من گریون تر از ابر بهارون
اشک های من قد یک رودخونه میشه
نکنه که بعد از این اسیر غم ها بمونم
تو ی این شهر و دیار همیشه تنها بمونم
ای خدا کاری نکن که دل به یادش بشینه
تو نزار با یاد اون تو چنگ شب ها بمونم
یک روزی تنگ غروب آسمون میرم از شهر تو ای نا مهربون (2)
دل نشسته در غروب ماتم تو
عاشقی مرده دیگه تو عالمه تو
تو بمون با اون دل نا مهربونت
من میرم با کول باری از غم تو

یک روزی تنگ غروب آسمون میرم از شهر تو ای نا مهربون (2)
دل به زنجیر غم و غصه اسیر
تا لب چشم میره تشنه می میره
یا شب ها مهتابشو ابرا میدوزن
یا روز ها خورشیدشو سایه میگیره
نکنه که بعد از این اسیر غم ها بمونم
تو ی این شهر و دیار همیشه تنها بمونم
ای خدا کاری نکن که دل به یادش بشینه
تو نزار با یاد اون تو چنگ شب ها بمونم
یک روزی تنگ غروب آسمون میرم از شهر تو ای نا مهربون (2)
دل نشسته در غروب ماتم تو
عاشقی مرده دیگه تو عالمه تو
تو بمون با اون دل نا مهربونت
من میرم با کول باری از غم تو
یک روزی تنگ غروب آسمون میرم از شهر تو ای نا مهربون (6)
داره کم کم باز دلم دیونه میشه
خونه ی دل مثله یک غم خونه میشه
چشم من گریون تر از ابر بهارون
اشک های من قد یک رودخونه میشه
نکنه که بعد از این اسیر غم ها بمونم
تو ی این شهر و دیار همیشه تنها بمونم
ای خدا کاری نکن که دل به یادش بشینه
تو نزار با یاد اون تو چنگ شب ها بمونم









برچسب ها دانلود آهنگ جدید غروب افشین مقدم غروب افشین مقدم کد آهنگ پیشواز ایرانسل غروب افشین مقدم متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول غروب افشین مقدم دانلود آهنگ بیکلام غروب افشین مقدم دانلود آهنگ متن آهنگ غروب افشین مقدم Download Music دانلود آهنگ غروب افشین مقدم با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو