loading...

98music02

دارم میام پیشت، جاده چه هموارههوا چقد بوی، عطر تو رو دارهدارم میام پیشت، جاده چه هموارههوا چقد بوی، عطر تو رو دارهدارم میام پیشت، جاده چه هموارههوا چقد بوی، عطر تو رو دارهجاده چه همواره، هوا چقد صافهش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 123 جمعه 10 اسفند 1397

دارم میام پیشت، جاده چه همواره
هوا چقد بوی، عطر تو رو داره

دارم میام پیشت، جاده چه همواره
هوا چقد بوی، عطر تو رو داره

دارم میام پیشت، جاده چه همواره
هوا چقد بوی، عطر تو رو داره

جاده چه همواره، هوا چقد صافه
شب داره موهای، سیاشو می بافه



فقط تو می فهمی، امشب چه خوشحالم
از این خوشی لبریز،‌ رویاییه حالم

دارم میام پیشت، جاده چه همواره
هوا چقد بوی، عطر تو رو داره

دارم میام پیشت، جاده چه همواره
هوا چقد بوی، عطر تو رو داره

امشب تو هم مثل، خودم چه بیتابی
از شوق این دیدار، اصلا نمی خوابی

از اینور جاده، تا اونور جاده
میام آخه چشمات، وعده بهم داده

میام که باز دستات، رفیق دستام شه
دوباره تو عمق، نگاه تو جام شه

دارم میام پیشت، جاده چه همواره
هوا چقد بوی، عطر تو رو داره

دارم میام پیشت، جاده چه همواره
هوا چقد بوی، عطر تو رو داره
خودت خواستی

خودت خواستی که من مجبور باشم
برم جایی که از تو دور باشم
تو پای منو از قلبت بُریدی
خودت خواستی که من اینجور باشم

خودت خواستی که احساسم بشه سرد
خودت خواستی نمیشه کاری ام کرد
می دیدم دارم از چشمات می افتم
مدارا کردم و چیزی نگفتم

برام بودنِ تو بازی نبود و
به این بازی دلم راضی نبود و
از اول آخرش رو می دونستم
تو تونستی ولی من نتونستم

برات بودنِ من کافی نبود و
حقیقت اینکه می بافی نبود و
دارم دق می کنم از درد دوری
می خوام مثل تو شم، اما چه جوری؟







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو