loading...

98music02

متن آهنگ دوست دارم از امو باند میخوام همه دنیا بدونن که تو با من هستی میخوام همه دنیا بفهمن که بهم دل بستی میدونی که همیشه دلم به تو بسته ست نمیتونه تو قلبم جاتُ بگیره هیچکس Nemitone Tu Ghalbam Jato

♥حسـ ــین♥ بازدید : 112 یکشنبه 19 اسفند 1397

متن آهنگ دوست دارم از امو باند

میخوام همه دنیا بدونن که تو با من هستی
میخوام همه دنیا بفهمن که بهم دل بستی
میدونی که همیشه دلم به تو بسته ست
نمیتونه تو قلبم جاتُ بگیره هیچکس

Nemitone Tu Ghalbam Jato Begire Hichkas

دوسِت دارم من دیگه نمیذارم من تو رو تنها
چه خوبه با تو بودن دوسم داری میخونم اینو از توی چشمات
دوسِت دارم من دیگه نمیذارم من تو رو تنها
چه خوبه با تو بودن دوسم داری میخونم اینو از توی چشمات

 

حالا که دلت با منه هر جا تو باشی هستم

Hala Ke Delet Ba Mane Harja To Bashi Hastam
دوسِت دارم میدونی عمریه که به پات نشستم
به جون تو وصله جونم نذار تنها بمونم
محاله یه لحظه حتی از چشای تو دور بمونم

دوسِت دارم من دیگه نمیذارم من تورو تنها
چه خوبه با تو بودن دوسم داری میخونم اینو از توی چشمات
دوسِت دارم من دیگه نمیذارم من تو رو تنها
چه خوبه با تو بودن دوسم داری میخونم اینو از توی چشمات

ترانه آهنگ دوست دارم از امو باند

کی تو رو به نبودنم اینطوری داده عادتت
انقده که دوسِت دارم کسی تا حالا نداشتت
با تمام وجودم واسه تو میمیرم

Ba Tamame Vojodam Vase To Mimiram
تنهام نذار یه لحظه که از تو جون میگیرم

دوسِت دارم من دیگه نمیذارم من تو رو تنها
چه خوبه با تو بودن دوسم داری میخونم اینو از توی چشمات

 

 

https://www.bibakmusic.com/4742/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D9%85%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو