loading...

98music02

آهنگ پیاده رو امیر آمینامشب به جای تو با این پیاده رو تنها قدم زدمشهرو بدونه تو دیوونه کردمو تنها قدم زدمدرگیر میشم هر لحظه با خودم شادم نمیکنه حتی تولدمفهمیدن اینو همه غیر از تو که تکو تنها شدمبعد از

♥حسـ ــین♥ بازدید : 62 سه شنبه 21 اسفند 1397

آهنگ پیاده رو امیر آمین
امشب به جای تو با این پیاده رو تنها قدم زدم
شهرو بدونه تو دیوونه کردمو تنها قدم زدم
درگیر میشم هر لحظه با خودم شادم نمیکنه حتی تولدم
فهمیدن اینو همه غیر از تو که تکو تنها شدم
بعد از تو هر کسی دوروبرم نشست چیزی عوض نشد
وقتی نبودیو بالو پرم شکست چیزی عوض نشد
حالم چقدر بده این گریه ها منو آروم نمیکنه
هیچی به جز خودت اعصاب حالمو آروم نمیکنه


تکست آهنگ پیاده رو امیر آمین
نمیفهمی ولی بی تو غرورم داره رویه سرم آوار میشه
ببین پس لرزه های این جدایی داره باگریه هام تکرار میشه
درگیر میشم هر لحظه با خودم شادم نمیکنه حتی تولدم
فهمیدن اینو همه غیر از تو که تکو تنها شدم
بعد از تو هر کسی دوروبرم نشست چیزی عوض نشد
وقتی نبودیو بالو پرم شکست چیزی عوض نشد
حالم چقدر بده این گریه ها منو آروم نمیکنه
هیچی به جز خودت اعصاب حالمو آروم نمیکنه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو