loading...

98music02

آهنگ پاییز اون سال امیر فرجاممن با تو بد کردم برگرد تو حق داریپاییزه یک سالو از من طلب داریاز چشم افتادی عاشق شدم بازممن معذرت میخوام برگرد گله نازمگفتی دوست دارم بی وقفه خندیدممعنیه حرفاتو من تازه فه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 74 سه شنبه 21 اسفند 1397

آهنگ پاییز اون سال امیر فرجام
من با تو بد کردم برگرد تو حق داری
پاییزه یک سالو از من طلب داری
از چشم افتادی عاشق شدم بازم
من معذرت میخوام برگرد گله نازم
گفتی دوست دارم بی وقفه خندیدم
معنیه حرفاتو من تازه فهمیدم
برگرد همین حالا حرفامو باور کن
من با تو بد کردم
با من تو بدتر کن


تکست آهنگ پاییز اون سال امیر فرجام
من تازه فهمیدم هر عشقی ثابت نیست
پاییز اون سالو کاش بگی یادت نیست
من با تو بد کردم پایانشم دیدم
من جایه تو بودم بازم میبخشیدم
برگرد همین حالا حرفامو باور کن
من با تو بد کردم با من تو بدتر کن







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو