loading...

98music02

آهنگ سیندرلا امیر عباس سیندرلا اولالا به دلم راه بدهدم بختی منو گفتن تو دلت جا بدهامیر عباس اومده ریبماراریمبا هون هونشیش و هشته ریتممون دل به دل ما بدهبه دلم راه بده بیا که روی قلبم اسم تورو نوشتمب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 197 جمعه 24 اسفند 1397

آهنگ سیندرلا امیر عباس


سیندرلا اولالا به دلم راه بده
دم بختی منو گفتن تو دلت جا بده
امیر عباس اومده ریبماراریمبا هون هون
شیش و هشته ریتممون دل به دل ما بده
به دلم راه بده


بیا که روی قلبم اسم تورو نوشتم
بیا و عاشقم کن بگو که می مونی عشقم
بالا حالا بشکن و حالا همه رو فاز dance ایم
با موزیک دمبل و دیمبول ما می خوایم برقصیم

 

سیندرلا اولالا به دلم راه بده
دم بختی منو گفتن تو دلت جا بده
امیر عباس اومده ریبماراریمبا هون هون
شیش و هشته ریتممون دل به دل ما بده
به دلم راه بده

فاز رقصیدنت
نمک خندیدنت
می دونی چه حالی داره
عشق من دیدنت
شیطونی تو والا
خوشگلی ماشالا
همه چیت ناز و قشنگه
مثل سیندرلا
لالا اولالا







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو