loading...

98music02

آهنگ عطر بخشودگی امیر کریمیشبی ناگهان از تو تنها شدنشب حس ای کاش فردا شدنشب جان بارانم آتش گرفتشب بغض کهنه زبانش گرفتشب تکه تکه غرورم شکستدلم متن سنگ صبورم شکستشب آینه تا شد از دیدنمپر از وحشت مرگ خوا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 74 یکشنبه 26 اسفند 1397


آهنگ عطر بخشودگی امیر کریمی

شبی ناگهان از تو تنها شدن
شب حس ای کاش فردا شدن
شب جان بارانم آتش گرفت
شب بغض کهنه زبانش گرفت
شب تکه تکه غرورم شکست
دلم متن سنگ صبورم شکست
شب آینه تا شد از دیدنم
پر از وحشت مرگ خوابیدنم
همین لحظه هایی که ناباورند
مرا تا مزار خودم می برند
کسی مرده در من که مؤمن نبود


سزاوار احساس ممکن نبود


کجایی تو ای عطر بخشودگی؟
به دادم برس مردم از زندگی
در این ناگهان تلخ و تنها شدن
به دادم برس صبح فردا شدن
فراسوی انکار و دلواپسی
رسیدن به آرامش بی کسی
حریقی که پایان این بستر است
شکفتن در آغوش خاکستر است
همین لحظه هایی که ناباورند
مرا تا مزار خودم می برند
کسی مرده در من که مؤمن نبود
سزاوار احساس ممکن نبود
همین لحظه هایی که ناباورند
مرا تا مزار خودم می برند
کسی مرده در من که مؤمن نبود
سزاوار احساس ممکن نبود







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو