loading...

98music02

آهنگ ماه نی امیرحسین مدرسچون مه یکشبه جور تو دو تا کرد مراعاقبت عشق تو انگشت نما کرد مرابی غمی بر دل من درد دل آزاری بودغم عشق تو بنازم که دوا کرد مراعاقبت حسرت آن کیسوی مشک افشانتدربدر یکسره چون باد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 96 سه شنبه 28 اسفند 1397

آهنگ ماه نی امیرحسین مدرس

چون مه یکشبه جور تو دو تا کرد مرا

عاقبت عشق تو انگشت نما کرد مرا

بی غمی بر دل من درد دل آزاری بود

غم عشق تو بنازم که دوا کرد مرا

عاقبت حسرت آن کیسوی مشک افشانت

دربدر یکسره چون باد صبا کرد مرا

زندگی در نظرم تنگتر از زندان کرد

آنکه از دام تو ای دوست رها کرد مرا



ای دلاور که بر می سواره می آیی

ماه زینب که بین 17 ستاره می آیی
بار دیگر توان بده قلب زار خواهر را

با لب خشک خود بخوان آیه های کوثر را

هلالم کردی ای هلال من

نگاهی کن به روز و حال من

هلالم کردی ای هلال من

نگاهی کن به روز و حال من

ای که لد میبری ز هر دلبری به بوی خود

می کشی با نگاهی و می کشی به سوی خود

یوسف من که رو به بازار کوفیان کردی

کوفه دیانه شد چه ها بر سر من آوردی

هلالم کردی ای هلال من

نگاهی کن به روز و حال من

هلالم کردی ای هلال من

نگاهی کن به روز و حال من

گر چه سر بر بدن نداری عزیز جان من

می درخشی همیشه چون مه در آسمان من

ای مه من که غرق خونی به ابر شمشیری

از چه رویی نتابی و دست نمی گیری

هلالم کردی ای هلال من

نگاهی کن به روز و حال من

هلالم کردی ای هلال من

نگاهی کن به روز و حال من

هلالم کردی ای هلال من

نگاهی کن به روز و حال من

هلالم کردی ای هلال من

نگاهی کن به روز و حال من







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو