loading...

98music02

متن شعر ساقی ساقی ای ساقی به من امشب ای ساقی بده می دریا دریا اونقدر امشب مستم کن که بشم دور از دنیا بده جامی ای ساقی که بسازم با دردها ساقی ساقی ای ساقی باز مستم و دیوونه غم عشق و رسوایی دیگه از کی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1376 دوشنبه 05 فروردین 1398

متن شعر ساقی ساقی ای ساقی

به من امشب ای ساقی بده می دریا دریا اونقدر امشب مستم کن که بشم دور از دنیا بده جامی ای ساقی که بسازم با دردها
ساقی ساقی ای ساقی باز مستم و دیوونه غم عشق و رسوایی دیگه از کی پنهونه
ساقی ساقی ای ساقی باز مستم و دیوونه غم عشق و رسوایم دیگه از کی پنهونه
هنوز دیوونشم من اسیر دل تو دستاش عزیزم اونه اما غریبم من تو دنیاش آخ که دیگه یادش نیست که میگفت دلدارم باش

 

ساقی ساقی ای ساقی باز مستم و دیوونه غم عشق و رسوایی دیگه از کی پنهونه
ساقی ساقی ای ساقی باز مستم و دیوونه غم عشق و رسوایم دیگه از کی پنهونه
به من امشب ای ساقی بده می دریا دریا اونقدر امشب مستم کن که بشم دور از دنیا بده جامی ای ساقی که بسازم با دردا
ساقی ساقی ای ساقی باز مستم و دیوونه غم عشق و رسوایی دیگه از کی پنهونه
ساقی ساقی ای ساقی باز مستم و دیوونه غم عشق و رسوایم دیگه از کی پنهونه
ساقی ساقی ای ساقی باز مستم و دیوونه
غم عشق و رسوایم دیگه از کی پنهونه







برچسب ها دانلود آهنگ Download Music متن آهنگ متن آهنگ ساقی ساقی ای ساقی باز مستم و دیوونه دانلود آهنگ جدید ساقی ساقی ای ساقی باز مستم و دیوونه دانلود آهنگ ساقی ساقی ای ساقی باز مستم و دیوونه با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول ساقی ساقی ای ساقی باز مستم و دیوونه دانلود آهنگ بیکلام ساقی ساقی ای ساقی باز مستم و دیوونه کد آهنگ پیشواز ایرانسل ساقی ساقی ای ساقی باز مستم و دیوونه ساقی ساقی ای ساقی باز مستم و دیوونه دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو