loading...

98music02

دانلود آهنگ دلم تورو بخواد ماکان بند با کیفیت 320,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ جدید دلم تورو بخواد ماکان بند,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم تورو بخواد ماکان بند ,متن آهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 79 چهارشنبه 07 فروردین 1398

دانلود آهنگ دلم تورو بخواد ماکان بند با کیفیت 320,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ جدید دلم تورو بخواد ماکان بند,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم تورو بخواد ماکان بند ,متن آهنگ,دلم تورو بخواد ماکان بند,متن آهنگ دلم تورو بخواد ماکان بند ,کد آهنگ پیشواز همراه اول دلم تورو بخواد ماکان بند ,دانلود آهنگ بیکلام دلم تورو بخواد ماکان بند,

http://rozmusic.com/

فکر کن یه عصر خوب دلم تورو بخواد پاشم بیام سمت تو یهو بوی عطرت بیاد
خیره بشم با شوق به گل رو موهاتو یهو بگی قهوه با من شکلاتشم با تو
کی مث ما دوتا دیوونه ی بارونه توی ترافیکم بیخیال قانونه
عشقی که بهم میدی تو دلم عجیب جاشه تنها کسی هستی که حرفای جدید باهاشه
کی مث ما دوتا دیوونه ی بارونه توی ترافیکم بیخیال قانونه
عشقی که بهم میدی تو دلم عجیب جاشه تنها کسی هستی که حرفای جدید باهاشه

میگم بلد نیستم با چی دل تو شاده کادوی اعیونی میشه یه گیره سر ساده
توام دلت عشقه میزنی زیر خنده میگی همین کارات منو از خود منم کنده
چشامو میبندم قدمای تو باهامه اصلا مهم نیس که وسط اتوبانه
همه ی شهر از ما یه چیزایی فهمیدن من و توام عمدا میزنیم به نشنیدن
کی مث ما دوتا دیوونه ی بارونه توی ترافیکم بیخیال قانونه
عشقی که بهم میدی تو دلم عجیب جاشه تنها کسی هستی که حرفای جدید باهاشه
کی مث ما دوتا دیوونه ی بارونه توی ترافیکم بیخیال قانونه
عشقی که بهم میدی تو دلم عجیب جاشه تنها کسی هستی که حرفای جدید باهاشه

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ دلم تورو بخواد ماکان بند با کیفیت 320 دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ جدید دلم تورو بخواد ماکان بند کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم تورو بخواد ماکان بند متن آهنگ دلم تورو بخواد ماکان بند متن آهنگ دلم تورو بخواد ماکان بند کد آهنگ پیشواز همراه اول دلم تورو بخواد ماکان بند دانلود آهنگ بیکلام دلم تورو بخواد ماکان بند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو