loading...

98music02

دانلود آهنگ دلم تورو میخواد باهاش یار باش با کیفیت 320,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول دلم تورو میخواد باهاش یار باش ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام دلم تورو میخواد باه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 107 چهارشنبه 07 فروردین 1398

دانلود آهنگ دلم تورو میخواد باهاش یار باش با کیفیت 320,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول دلم تورو میخواد باهاش یار باش ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام دلم تورو میخواد باهاش یار باش,متن آهنگ,متن آهنگ دلم تورو میخواد باهاش یار باش ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم تورو میخواد باهاش یار باش ,دلم تورو میخواد باهاش یار باش,دانلود آهنگ جدید دلم تورو میخواد باهاش یار باش,

 

یار باش واست جون میزارم
/!!/ یار باش هنوز دوست دارم ♬♫♪
قلبم با هیچکی بجز تو یکی نیست
/!!/ دلم تو رو میخواد باهاش یار باش
بمونی پیش من ای کاش

 

بدونی دلم با کسی نیست
/!!/ یار باش واست جون میزارم ♬♫♪
یار باش هنوز دوست دارم
قلبم با هیچکی بجز تو یکی نیست
/!!/ دلم تو رو میخواد باهاش یار باش ♬♫♪
بمونی پیش من ای کاش بدونی دلم با کسی نیست

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

توضیحات تکمیلی :

واسه کار بعدی خوبه؟؟؟؟

https://upmusics.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ دلم تورو میخواد باهاش یار باش با کیفیت 320 دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول دلم تورو میخواد باهاش یار باش دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ بیکلام دلم تورو میخواد باهاش یار باش متن آهنگ متن آهنگ دلم تورو میخواد باهاش یار باش کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم تورو میخواد باهاش یار باش دلم تورو میخواد باهاش یار باش دانلود آهنگ جدید دلم تورو میخواد باهاش یار باش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو