loading...

98music02

,    دانلود آهنگ سریال شیده,    دانلود آهنگ بی کلام سریال از نفس افتاده,    آهنگ وسط سریال از نفس افتاده احسان خواجه امیری,    دانلود آهنگ ت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 397 دوشنبه 12 فروردین 1398



,    دانلود آهنگ سریال شیده
,    دانلود آهنگ بی کلام سریال از نفس افتاده
,    آهنگ وسط سریال از نفس افتاده احسان خواجه امیری
,    دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی سریال نفس
,    موسیقی متن سریال از نفس افتاده
,    آهنگ فکر میکردم تو رو دیدن
,    دانلود موسیقی بی کلام سریال از نفس افتاده
,    کلیپ سریال از نفس افتاده
,    دانلود آهنگ از نفس احسان خواجه امیری

,   

 

 

فکر میکردم تورو دیدن یه تولد یه طلوعه تو غروب آشنایی
ندونستم که رسیدن یه بهونست یه بهونه واسه لحظه ی جدایی

بی تو غریب غربتم آماده شکستنم
با من بمون بمون بمون با من که عاشقت منم

♫♫♫
مرجع تیتراژ ایران
♫♫♫

ندونستم نرسیده تو شروع قصه میری
آرزوی زندگی رو میری و ازم میگیری
ندونستم که رسیدن یه بهونست واسه رفتن
واسه پرپر شدن تو واسه ویرون شدن من

بی تو غریب غربتم آماده شکستنم
با من بمون بمون بمون با من که عاشقت منم

 https://titrazh.net/

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 







برچسب ها دانلود آهنگ سریال شیده دانلود آهنگ بی کلام سریال از نفس افتاده آهنگ وسط سریال از نفس افتاده احسان خواجه امیری دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی سریال نفس موسیقی متن سریال از نفس افتاده آهنگ فکر میکردم تو رو دیدن دانلود موسیقی بی کلام سریال از نفس افتاده کلیپ سریال از نفس افتاده دانلود آهنگ از نفس احسان خواجه امیری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو