loading...

98music02

متن آهنگ تمام می شوم شبی امیر تاجیکتمام می شوم شبیفقط به من اشاره کنبگو که با منی هنوزاشاره ای دوباره کنتمام میشوم شبیازاین همه رها شدناز این سکوت تن شکناسیر گریه ها شدن***ببین برای موندنت مرگو بهونه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 54 شنبه 17 فروردین 1398

متن آهنگ تمام می شوم شبی امیر تاجیک

تمام می شوم شبی
فقط به من اشاره کن
بگو که با منی هنوز
اشاره ای دوباره کن
تمام میشوم شبی
ازاین همه رها شدن
از این سکوت تن شکن
اسیر گریه ها شدن

***


ببین برای موندنت مرگو بهونه میکنم
پای پیاده یک نفس کوچ شبونه میکنم

***
بگو که گم نکرده ام تو آسمون نشونتو
سکوت خورشید وببین نیمه شبی بدون تو

***

بغض گلو بریده ام
مدام میشوم شبی
فقط به من اشاره کن
تمام میشوم شبی







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ تمام می شوم شبی امیر تاجیک کد آهنگ پیشواز همراه اول تمام می شوم شبی امیر تاجیک Download Music تمام می شوم شبی امیر تاجیک دانلود آهنگ جدید تمام می شوم شبی امیر تاجیک کد آهنگ پیشواز ایرانسل تمام می شوم شبی امیر تاجیک دانلود آهنگ تمام می شوم شبی امیر تاجیک با کیفیت 320 دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام تمام می شوم شبی امیر تاجیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو