close
تبلیغات در اینترنت
X بستن تبلیغات

متن آهنگ95 -دانلود آهنگ جدید 93-آهنگ پیشواز-آهنگ درخواستی-کد موزیک-اشعار مداحی-تکست موزیک-تکست آهنگ

دانلود آهنگ ایرانی-متن ترانه ایرانی-آهنگ رپ-آهنگ پاپ-آهنگ غمگین-آهنگ عاشقانه-

قوانین سایت

..............................................................................................


این سایت به متن و تکست آهنگ و مطالب سرگرمی اختصاص داره

برای درخواست لینک دانلود

فقط در تلگرام پی ام دهید

لینک دانلود آهنگ ها فقط در صورت درخواست کاربر در سایت قرار میگیره

پی ام به شماره 09306108990 برای درخواست آهنگ .

تذکر : به تماس ها جواب نمیدیم...

..........................................................................................................

,دانلود اهنگ هفت خط مهراب

98music02

,دانلود اهنگ هفت خط مهراب

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
تبلیغات شما تبلیغات شما

,دانلود اهنگ هفت خط مهراب


,دانلود اهنگ هفت خط مهراب
,دانلود اهنگ لیلا از مهراب
,متن اهنگ هفت خط مهراب
,دانلود اهنگ مهراب بنام لیلا
,آهنگ مهراب لیلا
,اهنگ جدید مهراب هفت خط
,اهنگ مهراب به نام لیلا
,دانلود اهنگ مهراب به نام لیلا
,اهنگ مهراب لیلای من

دانلود ۷ هفت خط از مهراب و فرزاد شجاعی

Download Ahang Az

مهراب به نام هفت خط با لینک مستقیم از سایت

دانلود آهنگ 7 هفت خط از مهراب و فرزاد شجاعی

جدید و بسیار زیبای مهراب بنام ۷ خط
با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه دمو آهنگ

 

Mehrab Ft Farzad Shojaei Haft Khat New Music Download

دانلود آهنگ ۷ هفت خط از مهراب و فرزاد شجاعی از سایت بهترانه

 

۷ هفت خط از مهراب

بیستو دو سالمه هنوز چشمام به دره مادر قرص بی اعصاب میخره
یه چشمام به دره تا یه روزی تو بیای الله به مادرم بگو پسرت کله خره
شکستی منو حرفا خوردم کردن خیابونا میگن شانسی انتخابت کردن
تو که واسه ی من میدونی شانسی نبودی نذری من بودی تورو نذر الله کردم
یه گوشی یه خط اشغال و ماتو لاس داره لاس میزنه با تو
این قرصا قرصای بی اعصاب جوونیم تویی گل خر گل من بخواب
تو یه روی خوب داشتی پشت چهره ی مظلومت تموم اشکام به حق الله حرومت
داره پلکای من بالا میره نکنه لخت باشی اگه بودن اینه میخوام صد سال نباشی
الله بالا سرم اون هنو لیلای منه لیلا تو مال منی قسمت به جون منه
لیلا بازی نده این قلبی که وصله ی توئه قاتل قلب منی رو قلب من زخم توئه
اگه هر غریبه ای دست بزنه به اون لبات میمیرم من میمیرم من میدونی که میمیرما
من هنوز با رفیق اخر شب میخوابما تو تیکه ی من بودی ببین دو تیکه شدیما
سکوت کردم یادم رفت قبلا چیا گفتم همش خیره به عکساتم همه ناخونامو خوردم
از بچگی هیچوقت با ما تو نخواستی دیوار کوتاه بود همسایه کردی راست
هرچی بگی گفتم الا خال زیر لبت موهات بلند شده دیگه رسید به کمرت
تو زوریه موندت تقی به توقی خورد رفتی کار از تیغ و غمه گذشت پر شد خشابای هفت تیر

==» تکست اهنگ ۷ خط از سایت بهترانه «==

۷ خط هفت ساله مینویسم برات هفتا فشنگ رنگ چشات امشب مغز منو می.اد
هرسال میخواستم بزنم اما مادرم نمیذاشت هفته هاست که رفتی میگفت نزن مرگ چشاش
هفته هفت روزه الان ۷۷ روزههمون روزی که تو رفتی امروز همون روزه
۷ خط هفتا خط خاموشتو دارم امشب توی سینما اکران مرگمو میذارن
۷ خط جای هفتا خط رو دستم خط خط چشم به مرگ من بستن خط خط
یه بی اعصاب خطی این شبا بیداری و سرطان مغزی
با این گلوله ها خون مغزم هنوز رو دیواره تو دنیای تو ۷ خط بودن چه عالمی داره
سینمای زنده زنده زنده ببین مرگو ببین به کجا رسیدم میگن مادر بچمو

داد نزنم سینه من جوونیمو دادم بهت عشقت دیگه پیره
ننر ناز نازی با کی کردی بازی جلو چشای من لاس بازی داری راه میندازی
این ضربان قلبم بی تو داره میره بالا چه بی حیایی هستی داری گُم میشی تو مردا
آهای نامرد بی ناموس دلت واسه چشام نسوخت خیاط بی ناموس چرخ دل منو ندوز
اصلا ۷ خط خودمی نامرد خودمی ناساز خودمی هرچی باشی واسه منی
اصلا بازم تو بازی کن دوباره بازی کن هرچی دوست داری بازی کن بازم واسه منی
اصلا نقش و نگار من داد و هوار من تو بخندی راضیم همه درد و بلای من
مگه تو نمیدونی من چه دردایی ندیدما صدامو میدزدن میره روی پرده ی سینما

مهراب هفت خطhttp://behtaraneh.ir/

 

دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی


تبلیغات بنری

محل تبلیغات شما
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

تبلیغات بنری
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما
مطالب
آمار سایت
  • تعداد مطالب 180
  • تعداد دیدگاه ها 0
  • تعداد کاربران انلاین 0
  • تعداد اعضای سایت 0
  • بازدید امروز 183
  • بازدید دیروز 533
  • بازدید کل 7,869
کدهای اختصاصی
تبلیغات متنی
هایپرتمپ

دانلود جدیدترین قالب های روز دنیا

www.hypertemp.ir
دانلود فیلم ایرانی جدید

پلان فیلم دنیای فیلم و سریال

Www.PelanFiLm.Com
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی

98music02
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی شما

98music02

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾