loading...

98music02

,    دانلود آهنگ تو اومدی تو زندگیم چقد خوب,    دانلود آهنگ لبخند عروسکی با لینک مستقیم,    ریمیکس اهنگ لبخند عروسکی,    هماهنگه دل و قلبامو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 87 سه شنبه 27 فروردین 1398


,    دانلود آهنگ تو اومدی تو زندگیم چقد خوب
,    دانلود آهنگ لبخند عروسکی با لینک مستقیم
,    ریمیکس اهنگ لبخند عروسکی
,    هماهنگه دل و قلبامون میثم ابراهیمی
,    متن آهنگ لبخند عروسکی
,    دانلود آهنگ لبخند عروسکی از میثم ابراهیمی
,    دانلود همه مارو با دست نشون میدن
,    دانلود اهنگ عشق من میثم ابراهیمی
,    دانلود اهنگ همه مارو با دستشون نشون میدن



 

تو اومدی تو زندگیم چقد خوب شدی همه دلخوشیم چقد خوب

خوبه که با من راحتی لبخندای عروسکیت به دل من میشینه چقد خوبه

عکس تو رو دیده بودم تو فالم فکر میکردم خیلی خوش خیالم

این احساسم آشناست واسم انگاری که تو رو خیلی وقته من میشناسم

هماهنگه دل و قلبامون یکین حرفامون همه ما رو با دست نشونمون میدن

دقیقه ها وقتی با منی پیشتم پیشمی به سلیقه ما جلو میرن

هماهنگه دل و قلبامون یکین حرفامون همه ما رو با دست نشونمون میدن

باب دلمه این حالتم راحتم با اینی که از هر کی جز تو بریدم

هماهنگه دل و قلبامون

نیومده تا حالا مثل ماها تو کل شهر پیچیده اسم ماها

دستاتو بده پس به من دستبند بزن به دست من

ببین زومه روی منو تو همه نگاها

تو میبری دل منو مثل هربار این امانتیو پیشت نگه دار

دلم پره از ستاره تا وقتی که میدونم چشمات منو دوسم داره

هماهنگه دل و قلبامون یکین حرفامون همه ما رو با دست نشونمون میدن

دقیقه ها وقتی با منی پیشتم پیشمی به سلیقه ما جلو میرن

هماهنگه دل و قلبامون یکین حرفامون همه ما رو با دست نشونمون میدن

باب دلمه این حالتم راحتم با اینی که از هر کی جز تو بریدم

هماهنگه دل و قلبامون

 

https://www.jenabmusic.com

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ تو اومدی تو زندگیم چقد خوب دانلود آهنگ لبخند عروسکی با لینک مستقیم ریمیکس اهنگ لبخند عروسکی هماهنگه دل و قلبامون میثم ابراهیمی متن آهنگ لبخند عروسکی دانلود آهنگ لبخند عروسکی از میثم ابراهیمی دانلود همه مارو با دست نشون میدن دانلود اهنگ عشق من میثم ابراهیمی دانلود اهنگ همه مارو با دستشون نشون میدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو