loading...

98music02

,    دانلود آهنگ عمه ملوک فتحعلی اویسی,    اهنگ فتح علی اویسی,    اشک مهتاب فتحعلی اویسی,    دانلود آهنگ آی آدما علیرضا اویسی,  &n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 100 جمعه 30 فروردین 1398


,    دانلود آهنگ عمه ملوک فتحعلی اویسی
,    اهنگ فتح علی اویسی
,    اشک مهتاب فتحعلی اویسی
,    دانلود آهنگ آی آدما علیرضا اویسی
,    آهنگ بی من نرو علیرضا اویسی
,    دانلود ترانه میخورد باران به شیشه
,    باران میزند
,    بزن باران به شیشه

رفتی و منو گذاشتی توو هچل عمه ملوک
با یه مشت چفت و شل و کور و کچل عمه ملوک

ارث تو برای من جز غصه نیست
بخدا جفا نمودی به فتل عمه ملوک

زیر بار بدهی های تو خم گشته کمر
رفتی و منو گذاشتی تو هچل عمو ملوک
پس دیگه نیا شبا به خواب من عمه ملوک
شایدم زیادی تقصیر تو نیست
بخت من سیا بود از روز ازل عمه ملوک
بخت من سیا بود از روز ازل عمه ملوک

به چاله چوله ی عشقت شیکست شا فنرم
آآاآآآآآی
شیکست مهره ی پشتم… خدا کمرم
جونم

هنوز می چکد از رادیات عشقم آب

ز بس که کرده تصادف غم تو با سپرم
جونم

رفتی و منو گذاشتی تو هچل عمه ملوک
با یه مشت چفت و شل و کور و کچل عمه ملوک

ارث تو برای من جر غصه نیست
بخدا جفا نمودی به فتل عمه ملوک

 

https://artmusics.com

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ عمه ملوک فتحعلی اویسی اهنگ فتح علی اویسی اشک مهتاب فتحعلی اویسی دانلود آهنگ آی آدما علیرضا اویسی آهنگ بی من نرو علیرضا اویسی دانلود ترانه میخورد باران به شیشه باران میزند بزن باران به شیشه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو