loading...

98music02

پای پنجره نشستم کوچه خاکستریه باز زیر بارونمن چه دلتنگتم امروزانگار از اون همون روزاست حال و هوام رنگ توئهکوچه دلتنگ توئهدلم گرفته دوباره هوای تو را دارهچشمای خیسم واسه ی دیدنت بیقرارهاین راه دورم خبر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 110 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1398

پای پنجره نشستم کوچه خاکستریه باز زیر بارون
من چه دلتنگتم امروز
انگار از اون همون روزاست حال و هوام رنگ توئه
کوچه دلتنگ توئه

دلم گرفته دوباره هوای تو را داره
چشمای خیسم واسه ی دیدنت بیقراره
این راه دورم خبر از دل من که نداره

آروم ندارم یه نشونه میخوام واسه قلبم
جز اون این نشونه واسه چیزی دخیل نمی بندم
این دل تنهام دوباره هوای تو را داره


هوای شهر تو و بوی گلا
پیچیده توی اتاقم مثل خواب

داره بدجوری غریبی میکنه
آخه جز تو دردمو کی میدونه؟

دلم گرفته دوباره هوای تو را داره
چشمای خیسم واسه ی دیدنت بیقراره
این راه دورم خبر از دل من که نداره

آروم ندارم یه نشونه میخوام واسه قلبم
جز اون این نشونه واسه چیزی دخیل نمی بندم
این دل تنهام دوباره هوای تو را داره

دلم گرفته دوباره هوای تو را داره
چشمای خیسم واسه ی دیدنت بیقراره
این راه دورم خبر از دل من که نداره

دلم گرفته دوباره هوای تو را داره
چشمای خیسم واسه ی دیدنت بیقراره
این راه دورم خبر از دل من که نداره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو