loading...

98music02

متن آهنگ اون منم برات دنیارو برات عوض کردم و جونمم فدات از گروه دکور اون منم برات دنیارو برات عوض کردم و جونمم فدات عاشقونه کردم اون صدای خنده هات منو دیوونه کرده دیگه بگه جونم برات بزار بگم برات چه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 66 شنبه 07 اردیبهشت 1398

متن آهنگ اون منم برات دنیارو برات عوض کردم و جونمم فدات از گروه دکور

اون منم برات دنیارو برات عوض کردم و جونمم فدات عاشقونه کردم اون صدای خنده هات

منو دیوونه کرده دیگه بگه جونم برات بزار بگم برات چه کاری تو دادی دستم حالت نگات

وقتی چشم تو چشممی مثل این صدات اگه باشه به جز تو دیگه به چشمم نمیاد

با همین به همین خوشه قلبامون باز همون میمونه این شب و روزامون

با همین به همین خوشه قلبامون باز همون میمونه این شب و روزامون

با همین به همین خوشه قلبامون .. باز همون میمونه این شب و روزامون

با همین به همین خوشه قلبامون باز همون میمونه این شب و روزامون

 

Aynı kümeyle, kalbim bu geceye ve bizimkine geri döndü

تو آخر احساسی و اما منو بیشتر از اینی که هستم حیرون نکن

Kalbimden istediğin her neyse, aynı kalbimle aynı olandan.
اگه حس میکنی قلب تو همراه منه حرفای دلتو دیگه پنهون کن

Eğer benimle kalbini hissedersen, başka şeyleri sakla.

تو آروم و من آخر بی طاقتم هر جوری که باشم پیش تو راحتم
Sen duyguların sonu sensin ama beni benden daha fazla vurma.
هر چی که بخوای از دل من دور شی با همین به همین خوشه قلبامون
Sen delisin ve ben seni herhangi bir şekilde boşaltacak son kişi benim.
باز همون میمونه این شب و روزامون با همین به همین خوشه قلبامون

باز همون میمونه این شب و روزامون تو آروم و من آخر بی طاقتم

هر جوری که باشم پیش تو راحتم هر چی که بخوای از دل من دور شی

با همین به همین خوشه قلبامون باز همون میمونه این شب و روزامون

با همین به همین خوشه قلبامون باز همون میمونه این شب و روزامون

http://toahang.ir







برچسب ها متن آهنگ اون منم برات دنیارو برات عوض کردم و جونمم فدات از گروه دکور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو