loading...

98music02

,    دانلود آهنگ دختر کابلی از شهاب,    دانلود موزیک ویدیو دختر کابلی از شهاب تیام,    شهاب تیام دختر کابلی تصویری,    دانلود اهنگ ای دختر ک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 235 سه شنبه 17 اردیبهشت 1398



,    دانلود آهنگ دختر کابلی از شهاب
,    دانلود موزیک ویدیو دختر کابلی از شهاب تیام
,    شهاب تیام دختر کابلی تصویری
,    دانلود اهنگ ای دختر کابلی من یه ایرانی هستم
,    دانلود موزیک ویدیو شهاب تیام به نام دختر کابلی
,    دانلود اهنگ دختر کابلی برد دل ماره
,    دانلود آهنگ دختر کابلی از ولی
,    دانلود ویدیو دختر کابلی شهاب تیام
,    دانلود موزیک ویدیو از اون بالا کفتر میایه شهاب تیام

از اون بالا کفتر میایه یک دانه دختر میایه
از اون بالا کفتر میایه یک دانه دختر میایه

سیاه کجک جان جان تو منو دیوانه کردی
سیاه کجک جان جان تو منو دیوانه کردی

آی دختر کابلی من یه ایرانی هستم
به خاطر تو دختر کوله بارم رو بستم

آی دختر کابلی من یه ایرانی هستم
به خاطر تو دختر کوله بارم رو بستم

سیاه کجک جان جان تو منو دیوانه کردی
سیاه کجک جان جان تو منو دیوانه کردی

بیا همدمه من نرو از بر من
در این بخت جوانی تو شدی دلبر من

بیا همدمه من نرو از بر من
در این بخت جوانی تو شدی دلبر من

از اون بالا کفتر میایه یک دانه دختر میایه
از اون بالا کفتر میایه یک دانه دختر میایه

سیاه کجک جان جان تو منو دیوانه کردی
سیاه کجک جان جان تو منو دیوانه کردی

من آمده ام تو را ببینم بروم
من آمده ام تو را ببینم بروم

به تو گل دادم چرا نگرفتی پس
شاخه گل دادم چرا نگرفتی پس

پس چشم انتظارم بیا
دل بیقرارم بیا

از اون بالا کفتر میایه یک دانه دختر میایه
از اون بالا کفتر میایه یک دانه دختر میایه

سیاه کجک جان جان تو منو دیوانه کردی
سیاه کجک جان جان تو منو دیوانه کردی

از اون بالا کفتر میایه یک دانه دختر میایه
از اون بالا کفتر میایه یک دانه دختر میایه

سیاه کجک جان جان تو منو دیوانه کردی
سیاه کجک جان جان تو منو دیوانه کردی

از اون بالا کفتر میایه یک دانه دختر میایه
از اون بالا کفتر میایه یک دانه دختر میایه

سیاه کجک جان جان تو منو دیوانه کردی
سیاه کجک جان جان تو منو دیوانه کردی

https://tilarmusic.ir/lyrics/?music=9123







برچسب ها دانلود آهنگ دختر کابلی از شهاب دانلود موزیک ویدیو دختر کابلی از شهاب تیام شهاب تیام دختر کابلی تصویری دانلود اهنگ ای دختر کابلی من یه ایرانی هستم دانلود موزیک ویدیو شهاب تیام به نام دختر کابلی دانلود اهنگ دختر کابلی برد دل ماره دانلود آهنگ دختر کابلی از ولی دانلود ویدیو دختر کابلی شهاب تیام دانلود موزیک ویدیو از اون بالا کفتر میایه شهاب تیام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو