loading...

98music02

,    دانلود آهنگ حبیب سه روز رفته ای,    دانلود اهنگ زمستون رفته ای نوروز حالا,    دانلود آهنگ سه روز رفته ای سی روز حالا بیژن مرتضوی,    سه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1012 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398


,    دانلود آهنگ حبیب سه روز رفته ای
,    دانلود اهنگ زمستون رفته ای نوروز حالا
,    دانلود آهنگ سه روز رفته ای سی روز حالا بیژن مرتضوی
,    سه روزه رفته ای سی روزه حالا علی براتی
,    اهنگ شاد سه روزه رفته ای سی روزه حالا
,    اهنگ سه روزه رفته ای سی روزه حالا دلبر
,    سه روزه رفته ای سی روزه حالا لری
,    دانلود رایگان آهنگ سه روزه رفته ای بیژن مرتضوی
,    دانلود آهنگ مصطفی ابراهیمی سه روزه رفته ای

 

 

هرجور بچرخه چرخ تو روزگار

بازم میرقصم به ساز روزگار

بازم میرقصم به  ساز روزگار

هرچند روحم خسته و جسمم بیمار

رنگ رو دلشکستم از غم یار

آی روزگار ببین امید ندارم

به جز دعا چیزی به لب ندارم

به جز حرف حق چیزی به لب ندارم

خدایا رحمی بکن به حال من

بشنو یا ناله و فریاد من

خبر خوش برسون از یار به من

تا که پایون بگیره فراغ  من

روزگار … روزگار …

یادم میاد اون روزای قشنگو

قرارمون تو کوچه های تنگو

حرفای عاشقونمو قشنگو

حالا دل تو شده مثل سنگو 

 

خدایا رحمی بکن به حال من

بشنو یا ناله و فریاد من

خبر خوش برسون از یار به من

تا که پایون بگیره فراغ  من

روزگار … روزگار …

سه روزه رفته ای سی روزه حالا
 زمستون رفتی و نوروز حالا
عزیزم کی می‌آیی ، کی می‌آیی
ندارم طاقت یک دم جداییش

 

 عزیزم کی میایی ندارم طاقت یک دم جدایی

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

http://www.hesslove.ir/

 







برچسب ها دانلود آهنگ حبیب سه روز رفته ای دانلود اهنگ زمستون رفته ای نوروز حالا دانلود آهنگ سه روز رفته ای سی روز حالا بیژن مرتضوی سه روزه رفته ای سی روزه حالا علی براتی اهنگ شاد سه روزه رفته ای سی روزه حالا اهنگ سه روزه رفته ای سی روزه حالا دلبر سه روزه رفته ای سی روزه حالا لری دانلود رایگان آهنگ سه روزه رفته ای بیژن مرتضوی دانلود آهنگ مصطفی ابراهیمی سه روزه رفته ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو